INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, January 22, 2010

:: u're my only one..najmie ::

semalam yg hangat..x bape nk hangat..ups!!jgn pk bukan2 okeh..first of all tenks x terhengga untuk bebyboy ku coz menyelebratekan anniversary ini..b4 dat kitaorg menhabeskan mase bergelak ketawa lam cinema..melayan cite 'ADNAN SEMPIT'..sampei ternanges nk gelak..org sebelahku ketawa x hengat dunia..da la seat pling depan.haduh..adoyai mau tergeliat leherku ni.tp xpe janji leh layan..zaaaaaassss....first2 tgk ak xde perasaan lgsung nk gelak..cam hampeh jerk tgk..ak buat2 la ketawa cz najmie ni dh terbahak2..tp da sampei nk ending tu brulah aku plak yg terlebey2..tp x ley over sgt..nti abes makeup kt muke ni comot..coz after dat we want to dinner & mau bercintan cintun..hehe..abes melayan kitaorg pon g dinner..terus ke 'Bisik-Bisik Restaurant & Cafe'..ader makne tersendiri tau knape i choose dat place..coz ader sentimental value dlm relation ni tau..walaupon ader tmpat yg ekslusif lg but ak nk kenangan terindah yg dolu2 ak lalui ni kembali lg untuk 2nd tyme...b4 kitaorg kapel dulu najmie hampir melamar aku d sin..kire cam da melamar la but x rasmi la cz dia bg sebentuk cincin emas puteh~poh kong kt ak..terkezut ma...tp alhamdulillah kali ini dpt lg menggamit kenangan tu..so shuwit..selepas bercamwhore kami berchenta..hey you..berchenta kt sini ialah mengembalikan nostalgia lame..haha..sgt romantis dat mlm!!!..never forget..tp cam lawak gak bile dialog ini berlaku sebelum decide nk dinner kt mane:

aku  : abg..erm..kite dinner kt bisik-bisik ek
abang :knape nk kt Bisik-bisik??
aku  :saje..dulu2 kan kite berchenta kt situ..
abang : agak2 tyme kite g bisik2 tu bukak x?
aku  :kompem bukak..
abang :B..nanti kan lau bisik-bisik tu dh tutup(bankrup)..abg sanggup bayar untuk bukak balik restaurant tu     tau..
aku  :kenape sayang??
abang  :x sanggup nk kehilangan kenangan kita kt situ..indah sangat

sangat shuwit kan..teharu pon ader..betapa dia sgt menghargai saat tu..tenks dear..hope akan ader aaniversary kite seterusnye..tp aku ader satu surprise tau..hehe..tp aku rase cam biasa jerk tatau nk beli ape..dh dia dtg dr jauh semata2 nk celebrated ni kan..aku terpk la nk beli kek & sekuntum bunga..asek dia jerk yg bg kan..terkejut dia ng big surprise ku..hakhak..im smile sayang..rupenye dia ader gak lg big suprise untuk ak..sepasang subang emas puteh~my diamond..oh my God..tenkiu sayang..i love u!! cantek..sgt cantek ..aku hargai cz aku tau dia bersusah payah ke Ipoh semata2 nk cari mda ni..ahad mlm bebyboy ku da nk balek ke Manjung..g anta dia kt Air Hitam..sedey sgt..xnak jauh2 ng dia lg tp dia keje..

  "B jg diri baek2 tau..jgn nakal2 sayang..abg sayang dia sorg jer.."..ringkas tp padat ..airmata ku mengalir..aduh..syahdu..tp malu nk nanges kuat2..nti yati & pa'ah tgk..haha...

bye-bye my dear..nti february kite jumpe lg!


on da way ke Bisik-bisik


tangkap dia..hehe..love u demn!


love dat moment


minah yg diimport dr arab..hehe


jum kite blow same-same


earing..ur surprise..i laike it