INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, January 28, 2010

::...statistik..::

alhamdulillah..semalam selamat ak leh jawab test statistik..nasik bek soalan straight to da point jer..lau x menanges gak nk pk ayat omputeh yg sangat mengelirukan dlm statistic engineering ni..mase lak juz 1hour..lau kene math 3 or 4 mampus 1 jam tu juz bce soklan jer..tuh lom leh jwb lg..tp kan salute tol..memang dak cine ni pandai bab ilmu hisab ni ek(ayat lapuk..kiki)bru jerk 15 minit jwb..da bangun submit paper.cis!kuang ajar lu kerana mengpsikokan diriku ini..jd cam disturb r sket coz da 15 minit da bising bgun anta paper..oh demn..pedulik hape eku.kompem korg ader gk silly mistake..hehe..cam mendoakan jerk ek.ak wat duno jer.menjawab dengan penuh kompident gitu..tp x sia2 study sguh sampei stay up tengah mlm..akhirnye wah..kuar dewan jam 8.45 pm..juz half an hour la..tanak mengaku kalah ng dak cine mate sepet itu.xla..bkn nk bertanding pown sape cepat siap ke hape..hikhik..hopefully aku akan dpt fullmark for test 1.InsyaAllah..susah beb nk kumpul coursework ni..ni pown untuk mase depan final exam nti..merangkumi final marks.oh demn aku sangat takot ng final exam..dan untuk pertama-tama kali gak di uthm sepanjang aku duk sini ..ni lah 1st tym aku pakai tudung puteh..sangat tidak senonoh..kenapa&mengapa?aku sangat benci pakai tudung puteh or kaler yg sewaktu dengannye..aku rase cam naik suram jerk muka aku ni..cam x berseri jer(padahal oke jer menurut pandangan org sekeliling)..ku tetap anggun gtu..hakhak.tu pown tudung pinjam ng marissa..aku mane der tdung puteh..ni pown kerana berkabung.lau x..xde maknenye nk pakai.walaupun arahan berkabung dikuarkan tp aku ni sangat degil.ak still pakai tudung kaler itam.dlm kelas aku sorg jer yg pakai cmtu.how dare u g'hah!!!..xpe..jgn nampak ng pakguard sudah..nti xpasal2 kene saman.oh juga makguard yg sangat tidak chantek itu.berlagak gile..eii..lau jumpa mau aku kenyek2 muke dia..kitaorg pgil makguard muke leper.hahaaha..suke nk menyaman org.buduh!..ari ni last day perkabungan.esok ley bebas..yippi!x perlu pk nk kuar kene pakai tudung putih or pape.pasni ak kene beli la tudung puteh..wat spare..nti abes sem..aku ley bgi kt makguard muke leper..kikiki...nti tgu ari nikah aku pakai la tudung puteh..najmie siap nk beli & poskan tudung puteh sb aku ckp aku xde tudung puteh..oh sangat terharu..x perlulah sayangku..sangat menyusahkan kamu.kerana saya syg kamu sguh2..jangan la berkorban sebegitu rupa.hakhakk la bye~~