INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, January 25, 2010

:: aku wanita biasa..separuh jiwaku pergi ::


Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

 Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut ghairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut ghairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku
Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut ghairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut ghairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
separuh jiwaku pergi
memang indah semua
tapi berakhir luka
kau main hati
dengan sadarmu
kau tinggal aku
 
benar ku mencintaimu
tapi tak begini
kau khianati hati ini
kau curangi aku


kau bilang tak pernah bahagia
selama dengan aku
itu ucap bibirmu
kau dustakan semua
yang kita bina
kau hancurkan semua

benar ku mencintaimu

sedey dengar lagu ni..mau nanges..sedey bangat dong..lagu ni dedicated by anang & kris dayanti..kenape la dorg bercerai ek??tp dr lgu tu kite da tau puncanya dr Kris Dayanti yg telah melakukan kecurangan dlm perhubungan nie.tp xley tuding kt kris jer...mane tau dorg punye probs tersendirik..huh..xmo kaco rumahtangga org..tp kan after dengar lagu by anang,.separuh jiwaku pergi,rase tersentap seluruh jiwa raga bakulku & segala yg ader all parts my body haha..begitulah naluri lelaki.dia punye perasaan yg sangat halus tp dilindungi oleh sifat keegoan..sedey aku dengar...dia explain tentang hidupnye..iaitu dikhianati insan tersayang..malah curang plak tuh..aduhh sangat cilaka itu pompuan.eh kenape aku sangat touching??yeee aku patot berasa touching..jiweku tersentuh oleh bait2 lagu..chewahh knape aku tibe2 jiwang karat??tp yg tersentuhnye kenapa mesti belaku perceraian..'kau bilang tak pernah bahagia'..mase nk dulu tym2 bercenta sume bahagia..awl kawen sume indah di mata tp bile nk curang..mcm2 alasan..huh x masuk akal lgsung!!ckp x bahagia la ape la..lau x bahagia knape lahirnye zuriat?mcm2 jenis manusia kite jumpe ek?..
....aku wanita biasa...yez..semua wanita adalah wanita biasa..cme ader lebey & kurang..xde pown sape2 yg hebat..kt atas sana tu yang maha hebat dr segala-galanya di alam ini..'ku yang dosakan cinta'..nampak sgt dia telah membuat dosa..mengingkari cinta nyer..sape x terase bebs lau ko buat laki ko mcm tu.tp xpe la disebabkan ko cantek sangat bulu mata lentiks ke langit ko jd rebutan ramai.aku terbace paper ko da nk kawen.hati lelaki mane xterluka..kalo aku jd anang mau aku cekik ko sampei mampus.!huh!aku tersangat emo mlm ni!!!but bukan ikan nemo okeh..'maafkan aku bila hasratku keliru'..pe maknenye eks??dia xtau nk wt keputusan camne..keliru dlm hubungan rumahtangga..tp xpelah aku as a peminat lgu2 ko wahai kris dayanti tetap menyokong ko dlm seni muzik ni sb lagu2 ko best & ko adalah 1 of da fevret singer aku..ak salu select ur song tym ak berkaraoke..tp aku xkan support ko dlm menghancurkan rumahtangga ko sendirik!!aku xnk bersubahat..eh??eh?adalah aku kawan baeknyer?hahaah..mengarut..senget sket mlm nie..by da way aku doakan ko bahagia dengan pilihan hati ko nti & kepada anang..aku maseh single..tp ko kene mintak permission en najmie lau ko nk bwk aku g dinner..haha...xdelah..jokes..anang hope sabar dgn dugaan nie.and aku doakan ko jumpa ng kris no dua yg lg cantek & baek hati dr kris no 1 tuh...kepada mane2 wanita all makciks..janda..anak dara..jangan ko sesekali mencurangi pasanganmu..sangat saket untuk sape2 menerimanyer..perit dow..hanya org yg pernah merasa akan merasa sgt serik..dan kepada si cilaka yg curang itu harap akan diberi pengajaran..Tuhan itu maha kaya serta adil..ni ader madah pujangga untuk korg2 sume..
kenkadang kita minta kepada Allah setagkai bunga segar
Dia berikan kita kaktus berduri
kita mintak kupu-kupu
tapi diberi ulat bulu
namun kemudian kaktus itu berbunga
indah sekali....
dan ulat itupun menjadi kupu-kupu yang cantek
itulah jalan Allah
indah pada masanya..
Allah tidak memberi apa yang kita harapkan
tetapi Dia memberi apa yang kita perlukan
kadang kita sedih,kecewa,terluka
tetapi jauh di atas sana
segalanya Dia telah mengatur yang terbaik
dalam kehidupan kita
sesungguhnya percayalah akan janji Allah
pada orang-orang yang beriman
semoga kita diberi kekuatan
untuk terus beriman kepadaNya
kekalkan persaudaraan antara kita...