INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, January 24, 2010

:: kejam!!! ::

entry kali ni pasal kekejaman..not kekejaman israel okeh..but kekejaman sendirik atau yg sengaja dibuat-buat.aku tau kengkadang aku salu menyakitkan hati org..hurt heart..& sama skali x menyangka maka belaku la kekejaman between human di sini.tp tu bukan tersengaja tau.tidak sengaja..huhuhu..ble pikir2 balik kekejaman ni secara x lgsung adenyer dendam.dendam kesumat dewi kejadah hape ntah..say sori untuk dat gurl yg aku telah lakukan kekejaman pg td & hari ini..dun mean make ur heart terluka..terguris..tercalar..terexcident..terbabas masuk gaung..but as a  woman tu jer moral value yg patot aku persembahkan pd kau wahai pompuan.kejamkah aku?? xlg kot..bru intro..hikhikhik..aku tao ko terluka sgt menerima sms berbaur nganjing but itulah aku..asalkan hatiku puas..lantak ko la nk kate pape pown babe..pedulik ape aku..ko dh hancur leburkan lumatkan hati aku..tp aku rase xlumat sgt pown..jz mencabar kewanitaanku.pantang aku org carik pasal okeh..n bru beberapa minit td ko msg aku..ape la lu babe..mcm ci... pown ader..dh org tanak kt ko apesal ko carik aku??aduyaiii...wujud jgk ek makhluk mcm ko atas muka bumi ni.penim aku pk..dr aku pk ko yg x berapa nk siap or ertikata face like tongkang pechah tu better aku ngadap buku2 yang x terkhatam..ak bce msg2 ko..tp kecian la lu pompuan mcm xder ayat nk msg jer.kunun2 mengaku ko lelaki..aiya..kejap jerk ko tuka jantina ek?khunsa ke ape ko ni?muka pompuan..bertudung,..tp alat kelamin ko ader 2 ker????uish zalim ko menghukum diri ko mcm tu..xdpt la aku nk nolong..tp i ni bukan budus okeh.lawak pown ader,cam tergelak jahat gak aku bce msg2 like dak darjah 1 msg..?apda..lenkali blaja ng aku ni..nti aku wt tuisyen untuk ko okes?tp kan aku bls msg tu siap mencarut2 speaking gtu..phm x phm tu ko punyer kire..tu la sape suruh menggatal..mak suruh g blajar..ko duk menggatal..tu la blajar x abes..siap nk serang2 org..hakhakhak..lu mcm ci bebs..kepada si polan binti si polan..better ko buat la keje ko.dh org tanak kt ko pehal lu cr aku plak?adakah aku menggugat keruntuhan rumahtangga mu itu yg x terjaga oleh kamu dan pasangan mu itu?adakah aku yg kejam???oh demn!!!tidak..aku punyer pacar beb.xkan aku nk ganggu rumahtangga lu...aiyaaak sumpah jd mesin basuh tanak ko tuh..menyusahkan idup aku.tp pasangan hidupmu itu dh berpaling tadah & arah..berpaling pada aku??oh tidak rasanye..aku sudah in relation ng mohd najmie okeh!..lu beb setakat dpt sandal sepasang pon da bikin gawat.mau bergegar satu dunia ni..dulu masa aku berpacaran sama lu punya pacar(sekarang sudah menjadi ex okeh..dia adalah dudaku..bkn lg pacarku yg sah sejak setahun yg lalu..so jgn mention lg..aku pelu menjaga hati pacarku sedia ada sekarang..harap maklum)..xde aku bikin gegar sama dunia in..means dia bg papepown(setakat yg aku igt..jam,bju2 yg bertimbun,sluar,kasut,bear2 yg dh tgl kapas jerk..hikhik...,cincin..& byk giler la..)..tp nk wt camne kan mebi ni 1st tyme ko kapel..but bgus la ko ek da 2 bulan kapel dh tunjuk belang..how dare u!muke tersangatlah ayu kiputs gitu ..dpn pakwe xde la ko nk msg biadap ng ak,,tp ya Tuhan mlmnye ko dh selak bju tunjuk belang ko pehal lu semek,.tp xpe la..mebi ko ni memg cenggini ek.ddh tertulis camni..so..dun blame ni terhadap perceraian ko(2bulan..hikhik)..tp aku tetap x kutuk pape kan?even aku dh hidup kapel 3tahun ng duda aku tu..xde la aku nk hasut dia tuh jahat ke mcm setan ke..xde kan?kan ?kan?kirenye ak ni tersangatlah baek x membuke pekung di dada...lau dh terbukak,,sumpah ko pown da cabut lari..aku xnk bg nasihat pape kt lu beb as a budak kemamans yg xbape nk matang nih.aku pown pompuan.so better more than better adalah menjaga kerukunan rumahtangga ku yg akhir2 ini ssangat romantis..aman serta damai & tiada persengketaan berlaku..credits love to mohd najmie..hehe..oke lah bye..tanak ngumpat org lgik..mls...so poor dat pompuan..ops sori eks terlepas ckp kt belog tershayam aku nim..:-)