INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, January 30, 2010

::..hang out lg..::

aku benchi wikend..sgt benchi!!!...kerna aku sangat buhsan duk lam penjara janji ni.mcm katak bwh tempurung.aduh..by the way selamat hari thaipusam kepada kwn2 ku di luar sane.ntah ape-ape nk cucuk idung..cucuk mulut..dh xde keje nk cucuk mencucuk.better korg p bercucuk tanam ader gak hasil n pekdahnye..tp xpe la tu agama korg...hikhik..td jam 8 mlm hang out lg ng bespren merangkap rumate ku yg sgt setia denganku..merempit ke batu pahat ng naek swift merahku...TAG8255..huh..sgt best..sgt laju..masih mantap lg..cayalah lu enchek swiftku..haha..ke bp walk menikmati mkn malam..coz lapar gle2 tym wikend camni..da mgrib tym tu..mkn segala makanan yg ader..mkn dgn teramat kenyam coz pasni mau kumpul tenaga nk melalak..i loike karoke..sangat best berkaroke ng yati coz sore kitaorg bkn dlm kategori yg sumbang mahram okeh..kire lau wt album leh meletop bebs..kompem anita sarawak or mely coslow dengar tak la nk nanges kowt..hakhak..& then tengah2 makan tu ader la sorg mamak dtg..ingatkan nk ngorat or terpegun tgk mataku yg menawan ni..tp upernye..

si mamat : kak..ada pakai kereta x? (sambil hulur kertas & bisnes card)

aku & yati :takkkk(serius).kenapa?

si mamat :..oo..xpela..kt cni akak leh beli insurans or renew roadtax..xpyh g jpj

aku & yati : oke..xpe..terima kaseh..

hello..ko x nampak ke 'swift' merah aku parking depan kedai ko..tye lg pakai kereta ke x.mencabar kewibawaan aku betullah ko ni mamat.hehehe.after tu singgah kt maybank jap.transfer duit..beli jam & perfume..oh ketidaksabaran menunggu dat barang..abes duit aku..tp xpe janji ape yg aku nk beli tercapai setelah seharian mengonline..akhirnye dpt gak brg aku nk..lepas tu vrooommmmmmm...mermpit lg ng enchek swiftku ke Square One..tersangatla ramai org ngah bersopim..ramainye makhluk mak oi.nasib bek ader parking..muat2 untuk enchk swift ku..nasib bek ko kecik..comel & padat.masuk je lam tu tgk2 org ramai.igtkan jual ubat ke hape..ello ..ko igt ni pasa borong chabang 3 ke wey..xdela..upernye orkestra..kasik layan jer..org cine kan..sgt obses pd muzik2 cenggitu..kitaorg x hambek pedulik lg..lam kepala mau menyumbangkan sore yg ader..nasib bek x full.nk lyn muvie tp cam x best..percent untuk berkaroke lg tinggi tau.kitorg tempah untuk 1hour..oo sgt best d cini coz soundnye best gile2..mcm red box gitu..tp redbox mahal nk mampus..g ng datuk leh r.haha..mcm2 lgu nyanyi,..ader tangkap leleh..jiwang karat..lgu ntah pape pown kitorg sebat sume..my bespren ko memg gojes..sume lgu leh nyanyi.."taman rashidah utama" aku xkan lupe..hakhak..muke ayu gile tp rock kapak.!chait...pastu xlarat nk bershopim..kedai da byk tutp..tp sempat menyinggah beli perfume..yati beli gucci envy me..aku lak issey miyaki..saje nk menambah koleksi.merangkap ini satu pembaziran.ape yati beli..aku beli..nyampah aku!..& then beli sikat..sgt comel..pdhal sikat tu tak best lgsung pown tp sebab ader gambar katun2 & ala2 jepun gitu..so aku beli la..da x larat..balek~~~..now nk tito..esok mau hang out lg..nite everybody