INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, January 25, 2010

:: aku sayang mr pang ::

entry arini pasal mr pang..aku sangat sayang padanye kerana dia salu wt hati aku saket!!!sangat saket....demn u mr pang!eh hormat sket..professor madya pang ntah ape ntah name dia kt blakang..hehe..jgn pk bukan2 .dia adalah bukan sama sekali skandal ku malah bukan jugak kekasehku seru..dia bukan shiapa2 bagiku..haha..tp dia adalah seorang lecturer yang kejam!! oh tidak..pliz sape2 yg sebarkan entry ni aku cantas kepala korang.tp aku sangat kompident yg korg pown berpehak pada aku jgk.sangat x berpuas hati pada beliau nan seoram..huhu.kenapa?ape yg dia telah buat padaku?whut happen dear???..hurm..so sad.very sad sad sad dissapointed gitu.asal masuk clas dia jerk ntah pape..ak kdg2 langsung x bukak buku sampei abes clas.oh gila ko ghah!..yez..kerana ketidaktaupan ape2 itulah membuatku jd blur.u knoe blur??blur samadengan ntah pape.hakhak!..bkn aku benci beliau.tp aku benci cara beliau ngajar.da la kuat nganjing..xley nk bercakap lgsung..asal dengar org duk sokseksoksek kt blakang mulalah kuarkan statement "xpe..xpe..semoga kita bersua lagi"..xpun kuarkan ayat "nti awak akan ke sabah"..ntah pape beliau ni..memg la sume org nk ke sabah..tp untuk jumpe stacy okeh!hikhikhik...pastu bile dengar org bukak gula2..means dengar plastik gula2 tuh mulalah pusingkan bdn 360 darjah n then ckp "makan sorg2..xbaik x kongsi"a'ah..lebey kurang cenggitu la ayatnyer..bersepah kitaorg gelak..ye lar dh lau gula-gula ader satu jerk xkan nk potong jdk 40?sangat xlogik akal okeh!..td yg aku tergelak nyer "kamu jangan nangkis"..musti korg blur lagi kan..nangkis di sini bukan bulu tangkis or manggis okeh..tp adalah nanges..hahaha..mau x pecah perut kitaorg kt blakang..lg satu beliau ni cam tatau jer test bile..dia kan lecturer..laen la aku ni student lg r tatau ble test..sedar2 da nx wik..alamak!!satu hape pown aku tatau sal power nei..gile nk mampos?..hope dia bg soklan bocor terus..at least kitaorg dapat markah gak.xpown kitaorg dikecualikan dr mengambel test..haha,kasik lulus jerk terus nti tym final..oke la mr pang kesayanganku..jgn mrh..chinese new year da nk dekat..aku nk angpau!!!...:-)..smile