INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, January 27, 2010

:: addicted guess..::

penat...penat..ari yg penat..so xnak wastekan tyme ku untuk berkaseh-kasehan ng buku & formula2 statistik..tp  tut...berehat sejenak..tdk kan enchek jam aku jatuh.tercalar sket..lg menambahkan kesakitan pada enchek jam itu.berdosakah aku x dpt menjaga nye?tidak sama sekali.aku sudah benci untuk melihat mereka...p berambus!!hakhak..tp i'll appreciate terhadap mereka...jemu skali melihatmu kerana hatiku dh beralih arah,..sekarang aku sgt addicted pd jam guessssssss!!! i want it!...mau peluk2 itu jam..aritu terlintas depan kedai jam..huh..sangat chantek.tp kan kali ni nak yg talinye besi lak...kasik nampak ekslusif lg..bru nampak hey ladies..hikhik..da view blog jam..tp tanak yg dlm tu.nti kene tipu.xpe2 tgu ye enchek guess..i want u!..biar mahal sket pown asalkan hti puas..tp kepada enchek esprit..kamu jgn sedey tau..saya tetap simpan kamu tp dalam kotak jer pasni okeh..tali ni pown da ditukar coz da lebur..aku tersangatlah ganas dlm pengunaan brg-barangan.hehe..kerana kamu telah diberikan as a besday present so x jdk nk buang walaupon hatiku saket bila melihat kamu..tp aku syg kamu kerana kamu sgt chantek dikelilingi berlian gitu.....love..dan kepada enchek swatch kamu juga dh ditinggal keseorgan selepas sy mendapat enchek esprit itu..tp sy simpan kamu lam laci kan.x berdebu..hikhik.aku sayang kamu jugakk kerana kamu bukan calang-calang jam..dibawa khas dr jepun untukku..tenkiu kepada tuan nyer sponsor..hikhik..kamu bgus kerana tidak memerlukan batery..juz detect pd nadiku sahaja.letak jerk pd nadi  nti jarum pom berputarrrrrr..so lepas ni kamu-kamu akan jdk adek beradek tau..aku akan letakkan kamu berdua dlm kotak kerana aku mau beli jam baru..!yihhaaaa.....

jam esprit..hadiah besday 2thun lepas..
 
jam swatch..dibeli di jepun


saya x perlukan kamu-kamu lg!


saya nk ini punye jammmmmm!