INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, January 31, 2010

::..haunted university..ngeee..::

td after lunch hang out lg..kali ni ngan sahabat (nama dirahsiakan ats permintaan empunya diri)..sangat spesel..kuar lg,..yihaaa...yippi..hiphiphooray..aku tidak akan kebosanan lam penjara ini untuk sunday holiday!..pergi ke Square One lg untuk berkaroke sejenak sementara menunggu wayang 'haunted university'..wayang start kul 4 okeh so berkaroke ng org yg x same ng org semalam..semalam menyumbangkan sore ng yati..kali ni sahabat sejati..cehh. sangat secret.bkn ape menghormati permintaan beliau agar name x dsiarkan & juga pic2 bersama dengannye x d postkan disini..nanti dia terlebey glamer dariku mana bley..wink..wink<3..kul 4 masuk cinema & b4 dat wajib membeli jagung pop & air stoberi..kiki..my fevret tapi salu membazir coz x penah abes coz last2 makcik cleaner gak yg buang mda alah tu..melayan cite yg mule2 sgt mengerikan..tp lawak gak..& last2 skali x best..wt rugi aku jer..bek aku layan adnan sempit sekali lg..huh..cite ni cite antu thai..phm2 la lawaknye camne..kikiki.percentage leh bg 74.3% je ek..xsempat gak nk sopim cz memg nk save duit..duit dh banyak abes dis month.so berwindow je la..ke floor yg ader mainan2..hehe..saje wt sengal nk nengok tedy bear yg sgt cun..juga tgk mane2 yg berkenan tp xberkenan gak..sgt teruja tgk set dora..zaman aku dulu xde pown barbie dolls..dora..huhu..sangat sedey.xpe nanti anak2 aku nti segala toys aku belikan yg up to date gitu...ke bp walk lg..kali ni makan chicken chop chop chop yg sangat lazat.mengidam bebs!..dat's all...tenkiu kepada sahabat sudi spent ur tyme wit me & melayan kerenah gak walaupun kite gaduh sekejap nk choose which one..nk karoke or tgk muvi..tp disebabkan ko sgt2 memahami aku kite pown layan dua2 subjek tu..tenkiu!...coz blanje karoke ng wayang..tp aku blanje ko mkn..fair kan?kan?kan?,..lebiu sahabat!muahhhhx..xnak wt entry panjang2 berjela coz mata dh ngantuk tahap gaban zek..:-)..esok de class..nunite

 
before layan muvi..ng jagung pop
  
saya nk enchek tedi ni!

 
ko snap pic aku yer..!!

 
kenapa ko ske snap pic aku?pic ko mane??