INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, January 24, 2010

:: let's to speaking ::

entry yg agak bengoms sket untuk ari nih okes..hahahahahaha..lawak2..pg td cam besa bgun subuh di atas kejutan deringan talipon dr bebyboyku merangkap najmie.hehe..besalah cyg lau u dh kejutkan i leh wtpe.terpaksa menurut perintah & arahan mengejutkan bgun semayang subuh..alhamdulilah setakat ni everyday dia yg kejutkan.tenkiu..tp perkara wajib kan kengkadang x perlu tgu kol dia..aku dh bagun menunaikan kewajipan..eh?eh?pe kena ng tajuk aku ni?dh terpesong nih dr tajuk asal.tp xpe..ni mengingatkan pada all's pakcik & makciks jer okeh..oke la..cmni..najmie ade la ckp arituh mulai now kite kne speaking!!!oh my God..speaking?pekene u sayang?kene sampuk dek antu british ke hape?tanak..tanak..tanak..buat2 gediks..hehe..camne nih.bkn xpandai speaking tp tetibe jd spoking lak.aduh tu x tahan tu.even english ku dpt A++ pown tp aku ni very humble tau..kite kan org melayu so bahasa perantaraan adalah bahasa ibunda..kikiki..xde lah sayang..saya cume bergurau okeh.ak xdelah mencebik but sangat menyahut seruannye itu.gud!secara x langsung dpt la improve kan lg english aku ni jadik A+++ eks.tp credits more love to najmie coz dulu salu menghantar msg lam english version..jdk kelam kabut aku bukak kamus cr maksud2 ape la yg dia ckp..secara x sengaja leh blajar sambil bermej-mesehan..haha.so sayangku tentu awk memahami kan kenapa saya take a few minutes if u msg in english..haha.pastu nk dijadikan crite pg td dia p la ot..(overtime tp tgk crite naruto..)hampeh tol bebyboy aku tuh..org p overtime tp melayan crite naruto dalam kabin.adeh..x tertahan..tp yang lawaknye memandangkan aku menyahut seruannye speak in english aku pon msg la..'abang..dun eat blind salary..but eat mi doyems okeh!!'..dengan nada mecoks..haha(maksudnye:jgn makan gaji buta..tp makan mi goreng)..mau x tergelak berterabur kawan tuh.amek ko nk sgt aku speaking..kang x pasal2 jdk spoking..hheheheheee..but..nk ckp simple words in english..I LOVE U ..easy kan?xyah translate la ni..korg sume dh paham.