INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, December 04, 2010

:: welcome my D.e.C.E.m.B.e.R ::


semalam kami tiga sekawan kua enjoy..walop0n paper lom abes lagi..ade dua paper lagi..tp paper Power Electronic dan Machine ni wat kepala jadi berserabut.alhamdulillah walaupon soalan boleh tahan,boleh la jugak walaupon rumus hentam tah pape..daripada tak jawab pape kan..better jawab la buat-buat rumus sendirik..

semalam p layan muvie Ngangkung..walaupon dh ditayangkan 25hb lagi dah tapi tyme tu tengah struggle study..habes je paper Machine terus balik topup tid0 jap then terus p BP Mall layan Ngangkung..best weh..lawak giler r..nak2 part yang bini Tasnim tu tengah-tengah pengsan sempat lagi angkat peace tyme Pendita (MAzlan PetPet) nak snap pic..memg lawak seyh..tak rugi tengok w00...tp baru jerk nk g menyumbangkan s0re..tp bilik dah full..plak tuh tutup kul 10.30pm..adeh..memg tak sempat la..pastu terus kami-kami ni pergi tempat karoke family yang baru bukak..0rg cakap best..pergi2..sorang satu kepala sembilanbelas hengget..satu kepala tuh!..lau satu bilik takpe gak..plak tu 3 jam..mampus habis tercabut anak tekak la lau nyanyi sampai 3 jam..limit aku pon sampai satu jam setengah tu p0n dah mereng jap..












MizzGhah