INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, December 10, 2010

:: saya bebas ! ::


okey..hello kenkawan..sila muntah apabila tgk blog aku..pekejadah kuar yang mcm ni p0n aku tak tahu..menyampah gile tgk layout mcm ni tp suke jugak la sbb nampak c0mel walopon serabut gile!..argh benci bila tangan duk gatai p ejas sane sini..last2 jadi mcm ni..ekceli aku nk tukar layout ni tp bila aku paste tetap kuar yg asal ni jugak..mcm lekat ng gam uhu je..kenapa ek?sila tulun aku pelisss..aku tak pro bab tukar menukar ni kasik nampak hebat lagi..kasik menjahanam kan lagi adelah..kenapa yg layout asal ni cam tak nak blah je bila aku da remove..takpe..redh0 jelah..yang ni pon c0mel hape (hamek hati sahajo)

oke..ign0re tentang layout..janji dapat bace typing dengan jelas dan tak menyakitkan mata sudahlah ye.kal0 rase serabut sila belllllaaaah dari sini (ayat biadap)..hehe..sila pergi ke bl0g yang best2 dan aku sendirik tak suke bace ape yg aku tulis ni..hikhik..dam semalam adalah hari KEBEBASAN AKU Alhamdulillah..thanks God sebab semalam aku dpt menjawab jugaklah paper Power Generati0n walopon aku terkial-kial jugak la nk reka ayt sendirik..reka diagram sendirik..walaopon pikir takkan dapat A tapi suke mengharapkan keajaiban berlaku di saat-saat akhir kan.yela,aku 1st batch yang amik Power Generation..before that,UTHM memg xde subjek elektif mcm tu..kalo Communication ade la..but not interested sangat ng Comm..aku prefer kepada sumtin yang aku 'nampak' means sumtin yang aku boleh paham terus..contohnye motor tu operation mcm mane..shaft bergerak macam mane..jd terus zuppp masuk otak..takpayah duk pikir rumus2 then kira cane benda tu leh jadi mcm tu jadi mcm ni..gile tau pikir..gile!..oke..dh..tanak jugak cakap pasal belajar..sudah tepu..dan semalam ,tamat sudah semester ini..juz one more semester lagi to finish my study..yeay! heppy sangat..walopon sem depan struggle dengan projek final kene buat sorang2 then kene presentation ntah pape..pastu kalut cari company nk j0b training lagi..so taknak mengeluh..juz nk free my brain then 01.01.2011 baru pikir utk semua itu..nak manfaatkan cuti yang ade yang hanya tinggal 3 minggu only..n0t fairkan?redho je la..redh0 lagi..takpe..redh0..redho...=)

semalam pergi release tension ng bershopping..shopping la sanget kan walopon poket dan tembus..tp boleh lagi la nk shopping utk insan-insan tercinta kat umah..pergi cari present utk adik aku tuh..duk kalut tye hadiah besday dia arituh sebab tak sempat bagi..pusing punya pusing dpt la hadiah utk dia..tapi terpaksa gak grab 2 pair sebab adik ai dua org sahaja..dua-dua girl..jadi kalo beli satu mcm i ni as a sister yang not fair la kan..so terpaksa grab sorang satu sandal Vincci..bagus tak?kakak yang bagus tak?uwekkk..dan tak lupa juga kepada mama g0jes kat umah tu..beli jugak la sepasang sandal Sembonia ..sekali sekala bagi hadiah utk mak ape salahnye kan..sesekali kena jugak surprisekan mak dengan sumtin..walopon dengan hadiah biasa-biasa je,sekurang-kurang nyer dia leh senyum kan T_______T . i love my mom.!

nasib la sale end of year..kalo tak gigit jari jugak la habes beratus-ratus ringgit sedangkan aku langsung tak shopping pape pon utk aku..takpe..next year la.lagip0n mud nak berfashionista belum dtg...hehe.tak lupa jugak kepada encik hubby..birthday dia tinggal 3 hari lagi..terus je la cari hadiah utk dia..walopon kami x berkesempatan nak celebrate sesame lagi tahun ni tp InsyaAllah bulan 1 nanti celebrate sekali ng Anniversary nanti..yeay!..lagi happening kot..can't wait la ...hadiah ape?memandangkan duit tak bape nk ramai..s0 beli mengikut kemampuan je la.hadiah tu rahsia la.tgu jelah besday dia.sebab aritu dh surprisekan dia ng bagi perfume Giorgo Amani Diamonds..so xdelah belanja lebih2..yang penting i love u sangat hubby!

lunch ng Chicken Rice Shop.. ni aku sorg yer..perut besa kan?

plus ng Hazel Cheese cake Secret Recipe..so delicious oke!

ni yang utk mak tersayang..xleh tunjuk..nanti ai tergoda.so cantekk



yang ni utk adik girl ai..pilih la mane suke..kene kasik yang flat shoes 
je tau sebab dua-dua badan gempal op..ss

p/s : gedik je kan upload pic ntah hape-hape ni..ikut suka hati ku la blog ku...