INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, December 30, 2010

:: Farid Kamil meninggal dunia???? ::

Assalamualaikum dan Bismillahirahmanirahim...ape kes aku updated blog awal pagi ni?tp sila jgn tertipu lagi ng jam pd blog aku ni..jam batery l0w,biasa la kan.bangun pepagi ni dengan satu perasaan yang sangat hiba..betul ke akt0r fevret aku tu meninggal dunia?sedihnye Tuhan saje yang tahu..menangis dlm tid0 la kaedahnya..aku p0n x paham..bangun-bangun tid0 airmata meleleh kat pipi..kau ada airmata mcm aku ni haa?haha..menangis lam tid0?haha..lawak..lawak..sumpah lawak..pastu terus buka geng blogger k0t-kot betul-betul ada news bout Farid Kamil meninggal dunia..tp takde pown..nasiblah..urut dada aku..sedih w000ooo..biar aku x pernah bertentang mata ng akt0r kacak ni p0wn..tp aku memg minat x bape nk giler la lagi..suke la tgk aksi-aksi r0mantik dia tuh..aceh..

sebenarnye semalam aku mimpi Farid Kamil meninggal kena langgar..depan mata..aku pon terjerit..auwww!auuuw!eh..jerit macam nyah la plak..argh tapelah,layan jela..lupa plak aku jerit mcmane dlm mimpi tuh td..pastu tgk-tgk Farid Kamil dah meninggal..yg lawaknye dia bangun balik dan ade lori datang..pastu langgar dia balik..tp mcm2 xde pape..halusinasi..haha..ni kes aku tgk iklan cite ind0n r ni..yg cite Baem Wong berlakon yg roh dia still hidup tuh..kene langgar pon xde effect pape..lawak sungguh..tp yang aku terlebih mel0long dlm mimpi tuh ape kes haaa?siap nangis teresak-esak lagi..ala..kate kat aku..kal0 betul Farid Kamil meninggal kan (ni bukan doa okeh..aku cakap KALAU...) jangan kan aku,kau,kau dan juga kau pon k0mpem nanges..hek eleh..tp alhamdulillah mimpi tu org cakap juz mainan tid0..kalo lah tetibe Farid Kamil meninggal,tp xde sape yg tau..jumpa-jumpa dlm gaung contohnye,haa..panggil la aku jd saksi ea..k0t-kot mimpi aku tu satu petunjuk..aceh..tp kan org cakap kal0 mimpi org meninggal bermakna org tu panjang umur..hurmm tak taulah aku..yg pasti jgn terlalu percaya mit0s-mitos mcm tu..semuanya berserah pada Allah S.W.T kerana Dia yang memberi nyawa dan Dia juga berhak menarik nyawa kita...jum kita sesama berdoa supaya Farid Kamil dan semua umat Islam dipanjangkan umur..alhamdulillah..jgn menangis dulu k..ni semuanya mimpi aku...