INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, January 10, 2011

:: 0ur Anniversary ::










saje-saje xm0 updated blog..saje-saje tunggu 11 Januari..
boleh ke tidak?boleh ke tidak?
hehe..maafla..bizi je memanjang
tapi tape..sila jgn muntah
mau upload pic bebanyak tp internet very da slow la
mcm kura-kura
by da way..HAPPY ANNIVERSARY for 2 years
encik hubby bwk p jenjalan
tahun lepas bwk p jenjalan gak
tp bersama kawan-kawan p air terjun
tahun ni p togetha-getha lak
kat taman tema..
best sgt..
main terjun-terjun
buat foot spa
jakuzi lagi
main pelampung tinggi-tinggi tu
kusss semangat
tapi juz ignore bad feeling
anything whut i do wit my hubby is so sweet
so sweet okeh
so...
haha!
dr kul doblas until kol 5 kitorg spent tyme togetha
masuk z00..tgk anok rimau..
terjun lam air
makan-makan
main-main token ng harapan dpt bear bes0.
isk..isk..best la sngt!
tatau nk ckp ape lagi..dat's my feeling
kan cakap lelebih,menunjuk la plak
haishh..
mlm tu dinner wit sate rusa.
1st tyme kot mkn daging rusa
jakun tak?request sate arnab tapi tade
hope len kali leh mkn sekor arnab panggang
tp kesian..arnab sgt comel kot

okelah..malas..!byk lagi nk updated
tgu la..
for my hubby : tenks ye c0z sentiasa di sisi B sepanjang 2 tahun ni
tenks jugak celebrated anniversary mcm ni
spent tyme togetha
never forget!
i lebiu..muahxx..muahhxx