INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, January 28, 2011

:: letih dan tired ::

alhamdulillah selamat tiba di Bukit Jalil jam 5pm..sian encik hubby tunggu yer...huhu..lepas tuh memang aku dh agak ler jalan jem.biasalah bandar KL kalo tak jem memang dilanggar garuda la tu kot.pastu jumpa mall..Summit USJ..huhu..rase cam nak nanges je wak..takde pape..cume baju-baju agak comel kat situ..baru angkat sehelai,encik hubby dh mengomel cakap aku terpengaruh cite korea nk beli baju ala-ala gadis korea..tp sumpah comel..!

pastu terus g makan..makan kat restoran sebelah umah kakak aku kat Subang Bestari..order set utk 2 org..not bad la..murah dan sedap..makan nasi tiga pinggan,ikan sweet sour,kangkung goreng belacan dan daging merah..serta air utk 2 org...baru RM19.50..murah weh..bedal sampai licin...pastu Najmie tumpang solat jap then main-main ng anak buah aku jap..then minum2 sambil layan eskrim..T___T

sian encik hubby terpaksa drive sengsorang balik Manjung..isk2..h0pe encik hubby lulus exam dengan jayanya selepas seminggu berkampung kat Damansara.exam utk naik pangkat .pasni boleh la g jenjalan luar negara ikut encik hubby...hehe...tp dengan syarat serta ugutan..kal0 dia kene hantar keje luar Malaysia,makesure aku kene ikut sekali..kawen cepat2...hehe ..okeylah..mau tid0..sangat letih w000..japg nk kejutkan encik hubby jam 2am..sebab dia da nak balik sane..tinggal aku kat sini..sob sob sob =(

selamat malam sume..nunite