INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, January 29, 2011

:: makan edisi Januari ::

assalamualaikum dan bismillahirahmanirahim

tido sampai lebam today..uh..nasib la umah kak aku kat Subang Bestari..xde la hingar-hingar bunyi hon lori..xde org ganggu tid0 lena aku sampai pagi..tak jadi kejutkan en hubby...tengok jam da pukul 5.30 am..terus kol tapi masuk voice mail..aku da agak kompem tid0 mati neh..baterry kong kingkong la tuh.memang sah-sah dah en hubby belum tolak balik Manjung lagi.lantak p kat dia la..bukan aku yang keje,dia yang keje...hehe.terus sambung tid0..tadik bekpes makan nasi lomak jer..podas dek oi..pastu sambung tid0 sket then dlm 11am encik hubby kol cakap dah kene serang virus domam...adeh..memg antibodi tak kuat la tuh..penat k0t..kesain en hubby..semalam amik aku,bwk aku jalan-jalan then anto aku balik..then pergi balik Bangi..nompang tid0 umah kawan dia..isk isk..tompang sedey =( 
dlm kul 1pm baru dia gerak balik Manjung..sampai sane dlm area 6 pm then terus p klinik amik MC...lame kot en hubby nih cuti...plus ng Mc seminggu jugak la en hubby berkampong kat KL nih

2pm tadi ikut kakak aku g Sunway Caves..kat Batu Caves..ade Skin Care Class Mary Kay..terpaksa la aku ikut c0z leh tolong mane pat0t..terpaksa boro skirt then kemeja kakak aku..nasib bek la black heel aku dh ade kat sini..ramai kot yg datang nk try M.K ni..17 org..alhamdulillah..after dat pergi makan nasi ayam penyet kat area Sunway..pergghh terbaik nasi ayam penyet..sambil pedas dowh..terjerit-terjerit aku...rase cam berasap telinga..nasib bek order mocha blended..bedal habis satu jug memang aku mampoo kot..tp memg best..rase cam nk order 2 pinggan..tp apakan daya memg pedas terbaik dari ladang ! T___T

malam ni plak kakak aku & her husband ajak dinner kat Ice Room kat area Subang ni jerk..tempat agak ekslusif..pekerja ramai tap lambat nk mampos..memang rase menyirap arrr..nasib bek tahap kesabaran tu tinggi..sebab aku lapo suam-suam kuku jer..lau aku lapor panas-panas kuku tadi memang aku lesing jer...acehh..pastu kami-kami memang da agak hot la..satu jam jugak arr kitorang tgu makanan sampai..nasib pekerja tu say sori..sejuk la sket hati..baru je nak menikmati makanan yang ntah lazat ke tidak,dtg la boss dia..boss la kot..dtg mintak maaf..dia ckp sori la sebab lame sgt tgu..ada masalah..mungkin dia nampak kitorg mcm da stress sgt tgu makanan atau nampak muka kami cam nk telan org hidup-hidp kan..pastu dengan baaik hatinya boss dia mintak no meja..sebab nk bagi less...yippi..nasib la dia suap kami ng bg less tuh..lau tak memg report arr kat penjara pudu..motip? bengong!

pas makan baru request ice cream ..sedap la jugak..not bad..sebab aku ni xde lah addict sgt ng ice cream..coz semalam pon najmie kasik satu bekas ice cream vanilla pon aku x usik pon...juz minum wat ala-ala root beer float je..hehe...oke lah..tenkiu kepada pihak penaja..aku sudah kenyang..!mau tid0..esok kene g opis Mary Kay...then nk g shopping2 coz malam tu fly to Terengganu,...suke2..! 

good nite sume..






muka sangat selekeh + comot..walopon dlm gambo tudung oren..hakikatnye kaler pink terang yuu

siryesly..nasi ayam penyet ni memg terbaek..!pedasss!

muke teruja nk order ice cream..!

rambang mata..!nk order ape..

ini elman punya : tea pot mushroom soup with garlic bread

menu abg Torik : famous fried rice

menu aku : Hong Kong wanton soup noddle

nut case peanut snow ice

tropical mixed fruit ice

avocado snow ice

wit my buah hati