INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, December 15, 2010

:: l0ve beach ::

why i'm so crazy when i l00ked at da beach
oww ouww ouww..mebi dat beach make me fall in l0ve..or thinking about my precious wonderful moment wit my loved..uh..l0ve it! or os0 i'm a ...whut we k0l..jiwang keret pers0n..oh n0..no..0r oso i l0ve to look and heard sound of wave and wind..aceceh..

oke..st0p it..malas nk berimaginasi tinggi..sememangnye i rili-rili fall in love da beach no matter what oke
dat's why kalo korang tilik pic aku memg banyak la pic yg posing kat pantai
negeri korang ade pantai tak?
hehe..
al maklumlah Terengganu ni banyak pantai..
sebut je pantai mane,rase sume aku da pergi k0t
ekceli td hang out wit my sayang...Aien

fucking b0red stayed at h0me..no work t0 be d0ne
juz hadap je laptop ni if cust0mer request barang
ohh..thinking to do sumtin new
aku rase mcm nk tambah barang utk jual
mungkin next week aku ke Kota Bharu
utk dapatkan handbag supplier
i hope to d0 dat
my mom da bagi greenlite nk supp0rt utk modal
utk da 1st stock mebi i get 50 women's handbag
yang da latest la..up to date
wanita sekarang ni kan nk handbag yang besar2
warna yang terang-terang
style tali mcm-mcm had0
like me..suke gile kot pada handbag yang besar..boleh isi mcm-mcm
sume ade..believe or not..aku pernah isi laptop lam handbag
parah tu...siap air botol 1 liter aku leh masukkan
memg versatile bag la tuh

oke dah..back to story
td pick up my sayang after she came h0me from work
i knoe sayang u letih but im rili bored oke
nasiblah badan kau memahami
terus pergi ke Pantai Pandak..
ekceli memg aku suke gile pantai ni
tp pergi tadi memg ramai org
dulu-dulu xde la ramai mcm ni
xde pon org meniaga tepi jalan
tp sekarang da ade tar,leh park kete
tu pon dulu Najmie yang bawakkan
sebab dia tau i like pantai s0 much oke
then tu tempat dia main pasir zaman kanak-kanak dlu
dat's why aku suke je kembalikan nostalgia for him
hehe...

pemandangan kat sini sangat cantik okey
aku memg bajet nk wat pic utk 0utdoor wedding aku kat sni
haruslah..sangat cantik kot
ng sunset lagi
tp baru last week kot ade org mati lemas kat sini
so even i like pantai bagai nak gile,tp aku sangat takut nk mandi kat situ
i was very scared when seeing a large space dat nothing in da surrounding
but only juz water
takut hokey
kalo-kalo mati lemas..
didn't mean aku ni kambing yang takutkan air
tp i think bila berada di lautan such as when i was kayaking
camano kalo tetibe kayak aku terlingkup
sumpah weh..memang aku tak pandai berenang
aku prefer berenang di air terjun ataupon pool sahaja..
rase lebih selamat walaopon tu pon dipanggil air
pelikkan?tape..tapi benar

cume..bile ke pantai memg main kat gigi air je la
bila sekali ong-bak mai,mulalah berlari bagai dikejar naga
pastu bila kaki dh basah,pasir pon melekat
x suke!!!!!
hah..jilat kaki before masuk kete
hazab je kan..
jilat tu taklah..melampau!
laplah..pakai tisu ke air ke..abes2 pon kesat kaki kat rumput
eiii,,Jumaat ni nak ke pantai lagi lah..lallala

after ke Pantai Pandak tadi,terus gi makan dan membuncitkan perut
hengat nak ke Zie Corner,tp my sayang cakap tempat je best
tp makanan non sedap
boleyy gtu?
takpe..ikut saje..mau mkn bakso kat T-Kafe
order maggie bakso
but not delicious too much
meatball pon 3 bijik je tak silap aku
lau kat Parit Raja memg mavelesss la..meatball pon 6 ketul.
tu pon besar bapok!
sedap..sekali telan dah kenyang
tp aku salu makan bakso tak habes
sebab aku setmind makanan tu tak sesedap mee sup mahupon nasi air bwh busteng
cume mampo habes telan meatball je
kalo 6 bijik tu tak mampu la
setakat 3 bijik je bolehlah..

oke..sebenarnye aku da ngant0k..
sambil-sambil tgu encik hubby balik keje
jam da 1.40am
hah!!
1.40 am??
buat keje ape pepagi buta tuh?haiyakkk
hehe..keje banyak kene setelkan kat opis
kene submit pagi esok
terpaksa la kan..
alhamdulilah..rezeki Allah
dengar-dengar cam naik pangkat
hoyeeeyyy!alhamdulilah..thanks God
tak sia-sia encik hubby keje siang malam
s0ri to say..nak upload pic sket je
sebab camera low battery tadi
x sempat nk snap pic bebanyak..
nunite sume..!babai