INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, December 19, 2010

:: family day kot? ::

family day..atau hari keluarga bolehkah?malam ni pon agak malas nk taip entry pepanjang juz because cuaca yang agak sejuk dua tiga hari ini..cuaca sejuk?perghh...cuaca kelam bolehlah kot...ngeee..let's to talk bout my happy family..Jumaat lepas we'oll decide buat satu party utk birthday kami-kami..non kesahla bithday sesiapapun..yakni semunya mendapat hadiah..walao dari kecik x pandai jalan hinggalah yang tua-tua tu semua dpt hadiah (mak aku tak tua okeh..mak aku sentiasa muda..dR rozmey la katekan ...)T__T

preparati0n for present was done 2days before da event..acehh..mcm la event tu besauuu naauu kan..juz a simple event ..for a family 0nly..huu huu..utk makanan kitorang same-same la berganding bahu berhempas pulas menyediakan laksa penang dan juga nasi himpit kuah kacang..wah..dh mcm menu raya jer kan..xpe..ai raye kali ketiga dah..jgn dijelesi diri ku ini .purpose of dis gathering more to get closer between each other...sesama family la katekan..sesama ipar duai..sesama mak mertua dan menantu..boleh?hu..jalan sajelah ayat aku ni..sebab mata da sepet nk titoo..

kitorg ade buat mcm2 main-main..heh..ayat?tape..sila ignore ayat yg x bape nk bet0l..betul,,kami banyak main..mula-mula majlis makan-makan sampai gemok..then majlis bagi hamper kat budak-budak bawah umur..bagi hamper tau..budget for da one hamper is 10 dollars..banyak tuh...sengaja speaking lam omputih sebab lau siket je amount if in malay..hehe..sengal!..kire cam oke la tuh..letak set alatulis then jajan..air kotak lagi..suke la jd kanak-kanak kan..(nada cemburu sesangat sbb xdpt hamper yg ade super ring..! ) 

after dat ade majlis tuka-tuka hadiah..yang ni aku dpt punyalah besar hadiah..last-last bila bukak hekau nk tau ape haku dpt takkk?sedih gilos..aku punya la bagi jam dinding gambo kete volkswagen..tp aku dpt spray dlm umah yg ambi pur tuh..hadeh..rase nak lepuk je dahi abg aku..khianat nauu..utk lucky draw aku sekadar tgk jela..non dapat..memg x lucky sangat la arituh..tp last sekali kitorg de contest mencabar la jugak..susun puzzle..hihik..aku dpt no 1..sebab aku x kacau org..plak tuh aku undi dapat puzzle gambo donald duck..hape lagi..suke la aku sebab donald duck tu kawan aku..hehe

oke dah..mcm biasa..nk makan tak?nak makan tak?lapoo ea..ololo..kesiannye..meh aku jamu korang ng pic lagi ya..cekidautt..

 crew-crew yang bertugas T___T

 fruit tat yang ditempah khas oleh puan kakak ipor

hadiah-hadiah..sume aku taja..cewahh kelass kan

pipi aku tak besar mcm belon okeyy

ni la hamper tuh..tak aci..nak jugak

mak aku duk meneka ape la eaa yg ade kat dlm tuh

semnagat okeh..semangat!,,hangkat hadiah  tinggi2


muke aku agak2 bolat mcm belon tak?

sesi susun puzzle..terhegeh-hegeh..

 ni anak-anak buah aku..anak aku tiada dlm gambar okey =)

kak chik yang amat macho..bolehkah?

budak paling susah nak kawal dlm majlis ni

oke..taraaa...ni hadiah aku..kotak besar tp isi dlm kecik..boleh tahan kau ek

oke..happy reading..selamat mlm..