INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, December 14, 2010

:: let's to partay dan layan-layan muvie ::

ouhh..ouh tak sabar rasenye nk tgu weekends ni..ade projek baik punya..ni baru hari rabu..esok khamis..luse baru jumaat..hari Jumaat tu la hari yang aku tunggu..eh bukan aku la..kami-kami satu family ler.sebenarnye kami ade partay mgu ni..yihaaa!!..party hari jadi dan juga party anniversary.sangat bahagia kan lahir bukan tahun lompat mcm ni kan..leh je sambut walaupon hari Jumaat nanti bukanlah bithday sesiapa pon..wakaka..tp mcm biasalah..year end sale hadooo kenapa year end birthday henggak hadooo kan?haruslah hadooo..so semua join party ini suku sakat keluarga Yusof ni kecuali kakak aku yang tinggal kat KL xdpt nk join..takpe2 jangan nanges tahun depan kita buat kat Riyaz Heritage mau kah kamu?

dan sehari suntuk la jugak aku pergi mencari hadiah-hadiah utk hamper birthday boy and girl ni..sume same..tp depends pada umo la.utk kanak-kanak je pon..kasik ape pon sume dia sebat.xkan nk kasik kain sutera kot pd umo 5tahun..kompem buat kesat hingus..!..anak buah aku yang join ni seramai 9 org..sebenanrye seploh org tapi sorg xdpt join.mahap la Elman..utk sesi org-org besar start dari adik aku serta ke atas sume kene prepare hadiah .kire mcm sistem barter la..ade tukar-tukar hadiah..nasib la sape dpt hadiah aku...hahakk..kompem pengsan! psssttt aku beli jam dinding kot tp vintage punye..h0pe xde la pecah kepala berebut jam antik aku tu ek..tp lawaknye kakak aku beli bantal..tp aku bodek suh beli 2 biji bantal..sebab aku ckp mcm pelik je kasik sebijik bantal..padahal aku saje je..sebab aku nk bantal tu!!wink2!,,harap-harap dpt kat aku bantal cumil tu..aci main ngelat tak?haha

then mak gojes nk sponsor kek..euuww...nk Secret Recipe la mak..peliss..peliss..menu plak rancang sume nk masak..mebi laksa penang dan juga nasi himpit pastu banyak lagi mkanan lain yang mengarut2 tuh.kali ni sengaja tak invite satu taman sebab kira mcm more to family day la sangat kan..hope sume bagi kerjasama yang best!!...hari Sabtu tu plak..sesi melayan muvie satu family..mcm rombongan cik kiah la gi Mesra Mall..hajatnye nk g tengok hantu kak limah..harap-harap hado..lau tak hado pon apesalah lajak ke Kuantan utk bershopping!!..yeayyy!

hamper DONE!
hadiah tukar-tukar DONE!
cake NOT YET
makanan ringan NOT YET
partay dress DONE!
makanan NOT YET
hadiah lucky draw DONE!