INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, May 31, 2011

:: SPA ::

hurm..ni adalah second time aku isi borang Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia(hamek kau name penuh)
aku sangat hate-hate very much kalo isi benda alah ni
satu..satu kene isi form
pastu mintak yg bukan-bukan
so bila aku duk sesaja ni aku ni gatal bukak SPA dan terus apply
hasilnya aku main letak je  apa yg dia nak
aku manalah ingat SPM aku nye result..
lau straights A haruslah aku ingat
ni main ada yang rongak-rongak,so aku secara rambangnya main klik je
eheeee..tp aku tak perasan pon ..takkan kimia pon aku nk letak A hoi
dh sah-sah aku x dpt A..aku tak pandai kimia
dat's why aku xleh jadi ahli sains..haha!

first time dlu aku isi form ni time diploma
yg tu pon aku main taruk je
honestly,aku tak jujur sgt bila isi form mcm ni
sbb aku lupa jawatan-jawatan aku time skolah dlu
s0,aku main letak je
tp takut jugak kan..sbb siap kene buat sumpah aku janji lagi
tp tup tap tup tap,sampai la jugak surat interbiu khenn
tp so sad,masa aku dpt surat interbiu tu,adik aku lupa nk cakap
time tuh aku kat Negeri Sembilan
kursus 3 bulan kat sana
esok nk interbiu,malam tu aku kol umah
adik aku ckp ada surat
tgk2 interbiu tu tarikhnya esok
nk menangis je
Penolong Pegawai Penguatkuasa tuh
sayangnya..sob..sob ;-(
pastu ada rezeki lagi pastu..selang seminggu tak silap aku
dpt kol suh aku dtg interbiu
kat Majlis Bandaraya KT
dia ckp dtg je..amik syarat je interbiu ni
sah-sah akan dpt job ni
sbb urgent
terpaksa lagi aku tolak..sebab aku dh buat keputusan nk further study
aku rasa tak menyesal langsung
aku percaya rezeki Allah sentiasa di mana-mana
kan?
aku try je apply beberapa job ni berdasarkan kelulusan aku
berdoa dan bertawakal sahaja la..
org ckp duk sahaja kat TM ni
tp kalo boleh aku nk jugak dpt ape yg aku nak..
 T__T