INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, May 29, 2011

:: sayang saya ::


lama dh aku x berstori pasal sayang aku kat atas ni..haritu dia rajin pulak nk bukak blog aku..biasanya dia juz tanya-tanya soalan simple-simple je kalau aku ckp aku baru lepas updated blog.kan aku ada renovate sume harta benda dlm blog aku ni.so,aku memang delete gambo-gambo yg ada termasuk la gambo ng sayang aku ni.so,bukan aku tanak letak dh..tp aku xde masa lagi nk cari gambo yg betul-betul hokey..yela,sayang aku ni cerewet..kena pandai pilih gambo dia hensem-hensem je.yg tak hensem delete arghh cepat-cepat.tp aku suke je simpan gambo yg melucukan mcm tu sebab aku rasa sweet dowh..haha...ala..like me jugak la kan..kalo gambo udos sepam ko'om cepat-cepat je nk delete..lau gambo lawo bloom-bloom gtu derah-derah upload dlm fb..pastu like diri sendiri..pergghhhh

so,dia tanya la aku.apesal gambo dia dh xdok..x sayang dia dh ke..hellow,saya sayang awaklah..sebab tu saya x letak..takut ada orang nk berkenalan mintak no fon awak..(tu ayat aku dlm hati je weyh)..aku ckp la perkara sebenar..tgu la ada masa aku upload gambo dia sekali..sebab gambo dlu-dlu dh mcm out 0f date...until now aku xde masa lagi nk upload..harapan aku,dia x bukak blog aku sehinggalah aku renovate letak gambo dia je banyok-banyok..haha!..tp haritu dia cakap,nk buat blog jugok..sebab kes aku xletak gambo dia..eleh,nk ugut leteww...pastu aku cakap buatlah..tulis pasal aku jer..haha..dia ckp xde bakat dlm bidang penulisan mcm ni...waklu..!!..taip msg bunga-bunga bagi aku cair tu hape..haha..

oh ..actually aku rasa lawak je weh..start aku masuk sini aku rasa kalau ofis hour tu acapkali dia kol & msg aku..nonstop!..eh tu tipu..ada la stop jugak barang sejam dua..tp memang jap-jap msg..jap-jap kol..aku tahu dah kenapa..aku dh tahu kenapa..haha...sebab bos aku tu mcm baik-baik ramah-ramah gtew ng fomfuan..jadi dia bimbang la,,kot-kot aku ni melayan..siap dia pesan kat mama dia lagi tuh tgk-tgk kan aku ng bos aku..sayang weh..saya x tersangkut la ng bos tuh..awak lagi jauh hensem dan baik hati hokey..so,dun suspicious with me ok..

oke la..stop la dlu..kang ade yg muntah..nx time la sy cite sayang saya plak..xde point dek nonnn

p/s: tgu sayang saya kirimkan 'coklat cinta' ..hihihi...suke coklat(tiba-tiba)