INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, May 29, 2011

:: obses la weyh ::

hari Sabtu aku gi Mesra Mall weyh
ajak adik aku ng cousin aku g layan cite Karak
mak aku dh terbang ke KL
katanya nk layan Nur Kasih kat sana
hokey
takpe..takpe
sampai kat MM tu dlm pukul 11.15am..bimbang jugak tkut xde seat
mklumlah dtg ja0h-ja0h nk tgk muvie
kesian kan org terengganu nih
haissshhh
lepas beli tiket Karak yg 1pm tu,aku tgk Nur Kasih ada showing utk 11.20am
apelagi terus je beli..
then terus masuk layankan aje
conclusionnya,cite ni memang sangat best dan sangatlah sedih
menangis haku dlm gelap..hihiiiiiii
malu letewww
walopon aku x mengikuti langsung drama Nur Kasih ni
agagaga..ape barang layan cite mcm tu
tp bila da tgk rasa nk donlod je sume drama tuh
agagaga lagi..
pastu pukul 1 layan Karak lak
x best..hokey!
bagi aku la x best
jalan cite memang suspen
tp ye ker tu kisah benar ek?
memang aku tahu highway Karak tu memang berhantu
tp tak tahu lah..
mintak dijauhkan la dr nampak menatang-menatang tuh

actually aku sebenarnya nk simpan duit
ye la..raya tak lama lagi
mane nk beli baju lg,hembeg lagi,heel lagi
jeans katenye Najmie nk sponsor(kenyit sket)
haha.!
tapi aku xleh masuk la weyh kedai jual mekup-mekup ni
walopon aku xpernah guna produk2 Body shop utk mekup,tp bila dh tgk sale sana sini
lagi lah weh
rasa nk capai je sume campak dlm bakul
g kaunter,byr!..
dh la sale..diskaun..pastu kalao maybank card member tmbah lagi 10% diskaun
wahwahwah
ni mascara yg aku beli..hikhik..sekali pakai memang nmpak mcm fake eyelashes!

compact powder..alasan aku,compact aku dh pecah..boleh terima dak?haha


sape nk perfume ni..?aku beli tahun lepas..suku jahh..taktahu lah..x suke bau nyer!..pekat bangatttts