INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, May 16, 2011

:: ron 97 ::

ak x marah pon petrol ron 97 naek harga..biasaklah tu..bak kate org relek lah bro..ni asal minyak naek,hangen..asal gula naek,melenting asal itu ini naik marah-marah tak tentu pasal..haisss..asal gaji naek xde ko nak marah?!..sujud la ko lau gaji naek kan..ahaks..maybe sbb aku xde tanggungjawab lagi aku tidak petah berkata2..gadis tipikal la sangat kan,..oh ya next week da masuk keje..yihhaa...sekarang ada masa beberapa hari lagi bersenang lenang di rumah..

actually nk cakap padan muka utk diri sendiri..pg semalam anto adik aku p sekolah..macam biasalah tugas mak aku pagi2 kejutkan aku solat subuh..alang2 tu terus suh aku anto adik aku g skolah..nasib la pagi tu aku berpakaian sopan(biasa pakai baju tido+short) je hokey..ni pakai long pants la..tp ntah mcamane aku xde tergerak hati nk bawak my beby(handset)..

oke..bawak duit 6 hengget,,nak beli nasik lemak..after da beli ape sume,anto adik aku skolah terus pecut nak balik sebab mud tido tu masih hadoi..jd sengaja kecik2 biji mata supaya mud ngantok tu masih hado..nk dijadikan cite,nasiblah hakak ni lalu jalan kampong..sebab ak xde bawak lesen ke kad matrik ke gambo pasport ke..pastu tengah2 pecut,pesal tekan minyak xmo gerak..tekan lagi..terus mamfooosss...xde bleh buat ape..hanset pon x bawak..nasib la jln tu xde org sgt..ko tau sebagai gadis tipikal la sgt kan..ape yg ak buat?!

ak bukak cermin kete,.pastu dr jauh ak dh napok 2 biji moto datang menghala aku..yg depan aku napok mcm pokcik..yg moto belakang tu pemuda..jd dlm kepala aku baik ak tahan si pemuda ni..yg pokcik ni soheh xde handset.,so aku kasi pokcik ni lepas dlu..pastu bile si pemuda ni melepasi kete aku,aku pon tahan la..sekali pemuda tu brek,ng pokcik tu sekali kona motor..aduh..parah..pokcik tu adalah ayah kepada pemuda tu..hamek toh..aku pon ckp nk pinjam handset nk kol umah..nasib ade kedit..lau x...?aku suh dia tolak kete aku sampai umah..ngeee~

terima kasih kepada pemuda tu ng ayah dia..baek hati sungguh..nasib la sementara tgu adik aku tu aku buat2 baca buku dlm kete lau kete/motor lalu..kejadah hape kete aku duk tengah2 jalan..haha..! kenyang jugop makan karipap+mek comei...

:: agak2 lau aku ni lelaki,ade org nk benti dop lau aku tahan..nasib lah aku ni gadissss yu ::