INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, May 02, 2011

:: enga....ge....ment :

sekejap je masa berlalu..pagi td lepas sudah paper  Jurutera Masyarakat..paper ni xde la killer sangat
tp kena tahu bab-bab dlm dunia kejuruteraan ni..
kalo x kerana paper ni xde maknanya aku nak tahu pasal ISO..tahu pasal kod etika kerja,tahu pasal Projek  Bakun Hidroelectric yang tergendala..tapi paling best kaji bab Shuttle Challenger  accident yang berlaku pd tahun 1986..masa tu aku tak lahir lagi..baca punya baca best jugaklah tahu pasal kejadian mcm ni kan
so pg tadi aku goreng secukupnya apa yang patot..sangat penat..sangat penat..
aku x angkat muka kot..masa diberi 2 jam..kene jawab 4 soalan..tp anak2 kat bawah tu banyak lagi la..
alhamdulillah walaupon jawab x semuanya tapi dpt jawab la jugak walaupon compang camping..
wah..wah...wah...
so tinggal satu paper lagi lusa..
lepas  tu aku merdeka..!

nak tanya..comel tak pelamin ni?untuk my engagement....hahhha


aku rasa aku dah jatuh hati kat pelamin ni..
sesuai la utk engagement
xde la crowded sangat
sbb warna bunga-bunga tu agak comel kot..
baju?warna ape plak?