INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, May 22, 2011

:: now and now ::

hari ni seawal 6.30 pagi aku da bangun
maklumlah hari pertama nak keje nih
aku x sure sangat how much aku harus take time utk sampai kat Rusila kalau hari bekerja
bimbang jalan jem
feeling KL la sangat kan
aku bergerak kira-kira 7.40 pg then boleh lagi benti isi minyak then draw duit dahulu
sampai TM dlm pukul 8.15..tp future MIL da kol siap2 suruh tgu kat bawah
hehe..malu seyh..
after da amik paskad utk trainee,future MIL bwk pulak aku p kenalkan pd kawan-kawan dia
yg ni lg malu
senyum-senyum,salam-salam
as usual kalau org berjumpa future MIL,haruslah buat sopan gitewww
menyampah hokey!
after dat baru aku pergi department aku
iaitu bahagian project impelementation
mostly department ni terdiri drp lelaki
tp ramai yg takdo
taktaula mengul0r ke hape
c0z ramai yg pergi site visit
org-org kat sini takde la jakun sgt bila ada org baru yg masuk bekerja
biasalah lelaki kan
manelah nk amik port
melainkan pomfuan yg ramai..haruslah pandang atas sampai bwh
tgk pakai kasut tinggi mana..
pakai baju kain jeis apa
tgk gelang,cincin banyak mana
fitrah pomfuan mcm tu la kalau tgk org baru
boss masuk terus panggil aku
terus bg task..
suh aku handle stu projek kat Teluk Kalong
katenya aku harus calculate how much energy saving
mampus..!
aku dh lupe weyh camne nk kira
balik nti kene belek balik buku-buku aku
boss baik..
minum pagi dh ajak kitorg pergi minum
belanja makan nasik dagang
tp aku tak makan pon
c0z kul 10 da makan ng future MIL
dia belanja aku mkn mee kari
yawww!
takley nk connect fesbuk la
block la pulak
esok nk bawak laptop sendiri la
leh curik-curik main fesbuk
agagaga