INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, August 30, 2010

:: panggilan hangat hangit ::

SALAM RAMADHAN semua...countings day for eid okeh..petang semalam aku berbukak makan ikan 3 rase ..mcm spesel la siket...almaklumlah orang belanja..cepat je bantai..ngeri jerk dengar..bukan nk story pasal ikan siakap tu atau services restaurant siket slow ke hape..tp nk story pasal incident petang semalam yerk..amik teladan dan pengajaran dr kisah tragis ni..sumpah aku malu sesangat rase cam taknak kuar dr selimut hati  busuk ni...uhuk uhuk uhuk<---dibuat-buat jer

almost kul 5.30 petang aku da mamai-mamai bangun coz letih wooo jawab test Power Generation..tp cam best sesangat bulan pose ni kan..enjoy & hepi je jawab..rase cam sambil jawab sambel tersengeh sampai telinga pastu sambil toleh kiri toleh kanan...toleh belakang....upssss!! tersasul sudah..toleh tengok kwn belakang jwb ape..pastu padam bolat balik..padam bolat..mcm tu la rutin student yg not ready tym test..hikhik..oke dah lupakan pasal test...kompem dpt fullmark..wahhhh berlagaknya...takpe ..lau berdoa bulan pose mcm ni mudah siket dimakbulkan..hikhik...<---moral value: jgn berlagak pandai ye kalo pung pang pung pang..bersahabak dengan toyol apelah kaedahnyer..

oke pastu da solat ape sume..siap2 nk g berbukak pose..pastu koling-koling mr boyfie jap mintak pemission nk keluar nei kene ayat lebey-lebey siket..hehe...pastu tengah syok-syok berbulan madu lam fon..tetibe fon nokia berbunyik..aku pon hengat kwn aku yg koling..aku pon hangkat dengan gerammmmm...geram yer sebab lapo tak hengat

 si pencakap : hello..hello..assalamualaikum...ni nurul ke?nurul ke ni?(time nih line mcm lite-lite jer..pastu mcm
                      x bape nk clear..)
si penjawab yg x budiman : hello...wassalam..ni sape ni???? (nada garang like hanjeng sbb aku tak dengar 
                                          der..tp aku ni very da suspicious sket orgnye..aku engat jantan mane sesat ni)
si pencakap : hello..nurul..nurul( sore tetibe mcm sengau-sengau plus jawoo malii)
si penjawab yg x budiman : hehhhhh!! ni sape ni??? bodo betolllah..!!!grrrr..(masa ni aku tengah hot takleh 
                                          tahan kot cz aku memg syak abg aku main-mainkan..!!)

denggg!!! aku terus hempas fon..<---perumpamaan yg dasyat..bajet ni gagang fon la sanget...aku reject kol

pastu...tet...tet..bunyik lagi...aku mcm dh hangen puting beliung..lam hati..isk manusia ni tatau aku lapar gile..kang aku telan hidop-hidop..agaga

si penjawab yg x berbudi : helllllloooo!!!ni sape nihhh hah?? (mse ni aku  still jwb dgn kepala hotak aku ligat
                                        duk pusing pikir sape ntah yg kejam sgt kol aku)
si pencakap : hello...nurul..ni ustaz.....

alahai...pengsannnn..sumpah..aku buat-buat pengsan jap..tetttt,..rase cam terhenti napas,jantung..kalbu..sume-sume lah...rase cam nk tumbuk diri sendirik pon hado..sambung oksigen balik okeng

si penjawab yg pekerti : ye..ye..saya ustaz...(mmg tyme ni aku dh ketawa tak hengat..lantak la yg ckp ng aku
                                    ni ustaz pon..memg aku malu kot..)
si pencakap : (ketawa siket-siket..tak mcm ketawa aku yg x control cun langsung)..nurul..ni ustaz TITAS..
                     ustaz nk cakap ni...bla bla bla...eh tadi kau cakap ape eh??(mampos..dia dengar rupenye..)
si penjawab yg pekerti : xdelah ustaz..saya hengatkan kawan saya yg main-mainkan
otomatik sore aku jd sore sang kancil..td sang rimau aumm aumm...ustaz tu kol aku juz nk gtau markah group aku..aku pon da lupe aku bg no fon satu lagi...mesti ustaz ckp mak aiiihhh boleh tahan garang student aku...tatau nk taruk muke aku celah mane..kene suntik botox r kasi muka tuka mcm Janet Jackson..sebab malu nk jumpa ustaz afte raye...ampun ustaz....

so...moral??jgn mudah suspicious ng sape2 yg kol..ntah2 yg kol tu Rosyam Noor ke cakap menang 1 juta minum powerut ke...hadoii...cakap bebaik..jgn main jerkah...hehe..aku malu aku malu aku malu...toing3..ni kes mr boyfie ng abg aku la ni..makhluk 2 orang ni ske sangat menyamar..suke kol aku ckp sore2 ala nyah...tampar kanggg!!...






MizzGhah