INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, August 27, 2010

:: cite satu minggu ::


17 hari puasa...syukur maseh lagi dapat berpuasa mcm umat-umat Islam yang lain.means kira-kira 13 hari lagi dah nak raye kan..sape yg xmau raye memang ade sindrom la tu..lau nak cakap memang sangat la xsabar nak beraya..tapi lau cakap dalam hati jerk,orang pon bleh tahu..muke dah terang-terang cakap.."pssst..cepatlah nampak anak bulan..saya dh x sabau-sabau nk raye nih..asek nampak mak bulan jer...adeh" perasaan nak balik kampong??usah cakap lah..lau boleh laung sekuat hati nak suruh dunia ni dengar yang aku ni hati,jiwe,raga sume dh kt kampong...cume jasad je kat bumi Johor ni..terbayang bubur lambuk yang pekat-pekat timbul kerang sebijik dua..pastu sambal bilis petai yg peda-pedas manis..ikan singgang ..aduh..tak tertahan den..rase cam nk panggil pintu ajaib doremon..arghhhh kyalan tu semua...dush! dush!

 dil too pagal hai jap ek...

free stylo ..gedik semacam ape kess..lempang kang

yg ni sempat snap..sbb kebulur tahap ntah hape2
last week berbuka ng orang tersayang..memg best.. hehe..surprise pon ader..sebab hari tu aku saje je gatal tangan tulis kat fb..siap buat list ape yang aku nak makan..banyak plak tuh...motif??sumpah ..aku memang memain je pown..mane makanan yg terlintas lam kepala akal ni,tu la yang aku tulis..tyme tu kan perut tengah kruuttt kriuuut.pahem-pahem je lassss...tp petang tu,tak tahulah mr boyfie aku ni tahap perli or tahap sayang awek lebey..kerang bakar..ikan talapia bakar...sotong celup tepung...bubur...jus epal..jus tembikai..mcm-mcm lagi larh..aduyai..rase malu kat meja sebelah pon hado..takut org cakap aku ni pelahap betol ke hape...tp..sememangnye dia nk tunaikan ape yg aku nk makan katenye..terharu nyer...tp jgn la sampai order sume..mak oii...nak kasi awek gemok mcm badak sumbu ke hape??tahu la awk tu kurus..jgn la seksa saya makan sebegini..kahkahkah<--ayat rasuah??ntoh~

 motif ?? 

rase mcm mogok tanak raye pon hado..sebab sebelum bagi cuti mcm2 keje kene buat..ala..nak jd Perdana Menteri..takkan nak goyang kaki kot...motif gambar di atas..nak gtau gigih pergi shopping bagai nak rak okeng...gile nak raye kennn...

buat-buat rajin studi..<--buat-buat okeng

malas nk merapu ntah hapo-hapo..fokus studi lesss...ade test power E..wish me luck!




MizzGhah