INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, August 06, 2010

:: rezeki jgn ditolak ::


mud sedih okeng...sedih bagai nk rak..baru pas melayan satu blog yang entry memg sedih gile wat aku nanges dalam hati...dalam hati jer okeh..ta boley nanges kuat-kuat..nanti dengar satu blok buatnye aku kene usung p umah saket...gilos..tapi lupa nk link blog beliau..huhuk =(

mud sedih kali kedua jugak..betapa naifnya diri ini..aku beria-ria nengok akasia Adamaya...haha..gile keji bukan..orang lain dh beratus hari dah abes melayan slot itu,tapi aku baru terhegeh-hegeh g download cite tersebut..ekceli aku bukanlah seorang peminat setia cerita bersiri..memang aku gile bagai duk bertempek depan tivi bagai nk melekap terus kat skrin..tp tu untuk 10 episod pertama sahaja yer..pastu cite ntah hape-hape buat aku malas nak layan..sebaiknye,aku buat keje yg berfaedah..contohnye tym cuti sem baru ni aku gile karat duk melayan jejaka yg sangat hensem dalam Benci Bilang Cinta..xpernah mis satu episod pon..lau kuar jenjalan kompem2 6.30 tu dah hadap tivi..lau xboley,buat boley jugak macamanapon..gile bukan??gigih gila pecut kete dari bandar sampai umah 5 minit je wei....<----penipu besar di situ yer....hehe...skunk dah abes 12 episod Adamaya..auww auuw..sambung mgu depan lak..da malas nk hadap lappy..pedih mata onkeng!

yippi..!dis wik adalah minggu shopping sedunia..shopping raya yerp...alhamdulillah mr boyfie dah dapat rezeki lebey...toing !! muncul sebijik  kete baru untuk aku...ops..!! untuk dia tapi kegunaan aku jugak..hehe<---ye ke sayang??...esok dia p amik kereta baru..leh la aku basuh2 kaki then terus naik dan berlagak ala-ala mak datin gtu..woot!!..dapat sebijik Myvi SE sebijik pon da cukup okeh...tp katenye kete tu utk sementara jer..nanti rezeki lebey,cari kete laen dan automatik pass kete tu utk aku...jeng!jeng! <---perancangan yang bagus tu sayang!!

dan juga berjanji nk bawak g shopping..alhamdulillah..lau x penuh 2 tangan ni sila jangan balik ye cik puan ghah...haha..gila tamak kan..rasenye da tanak cari baju-baju raya ni..juz cari aksesori tambahan jer.nk cari hembeg sebijik ng kasut sebijik..yang lain-lain..tgk keadaan..hehe..lau berkenan terus je rembat..tgh sale skunk..yuhuuu!!..rasenye cam nk cari ELLE punye hembeg ng kasut..lantak p lah!!..terhengen nk lain dr yang lain...sila jgn hasut saya beli barang yg mahal-mahal..saya bukan org kaya mcm Paris Hilton...okeh...sila jangan merapu..p tido!!..yiha..! pergi shopping ng bakal bapak mertua sekali boley??.....




MizzGhah