INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, August 17, 2010

:: nice bloggers award from chocokejuaini ::



maceh ye aini kiut serta sexy sebab bagi award ni..hehe...nih aku jawab untuk mung..sila hadap sekarang...

1.ape yang bermain dalam fikiran kamu sekarang??
erm..erm..camne nk hilangkan demam tanpa makan ubat sebab aku puasa..uwaa..sangat benci dengan demam..atau haruskah aku berbuka puasa?jeng jeng jeng

2.nama samaran kamu
g'hah orang kenamaan panggil
gee org-org yang rapat
nurul family-family je ler
kak chik..panggilan dari anak buah
B..chenta hati yg panggil
anok jin..ni utk KK bengom je

3.berikan 3 orang yang kamu sayang
my mom forever..sbb tanpa mom aku xde kat dunia ni..muahhhx mak
family serta kaum kerabat..
Mohd Najmie bin Zainal Abidin
...huhu..nak tambah satu lagi boley??saya sayang kenkawan saya...love u all..(sesuke ati je tambah)

4.panggilan untuk si dia
hehe..abg ..sayang...tak pon..si perut nipis..kuang3

5.hadiah yang korang impikan dari org tersayang
tak kesah..terima dengan tangan,hati,kaki,pedal dan segala-galnya dengan terbuka

6.blog mane yang korang suka follow
semua yang menggelikan hati..

7.bagi award ni kat 15 blogger lain..
huahuaaa...x mampo nk bagi buat mase sekarang sbb kondisi badan tak berapa stabil..so dengan baik hatinya di bulan ramadhan ni,sesiapa bace entry ni,silalah amik award ni..aku bg ikhlas utk korang ...

MizzGhah