INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, August 10, 2010

:: pose...pose ::


..selamat berpuasa kepada seluruh umat islam...

alhamdulillah berjaya gak aku bangun sahur..jam da kunci tp mcmane terbabas pon xtau..naseb ade mr boyfie tolong kejutkan..maceh ye wak..lau x,x bersahur la saye kam..sebenarnye letih gile..seharian perut aku meragam bagai nk tercabut segala usus perut..segala ubat aku makan..ubat cirit,ubat sakit perut,air garam..sume dh bedal..hasilnya still ulang alik ke jamban patploh kali..letih wei duk melangut lam jamban mcm tgu bulan jatuh ke riba..tp xpe,i x kesah perut sakit ke..selagi terdaya aku akan pose gak dan xkan sesekali ambik kesempatan<----ayat yg agak baek di situ yer..sila highlite...
alhamdulilah..walaupon duk taman u yg serba serbi kekurangan ni,tp kelebihannya pon ada uge ..surau yg sangatlah berdekatan..sebelah bilik je kot..betol..aku x tipu bulan pose ni..sumpah!!..merangkak pon leh sampai kt surau tu..so xde alasan nk tuang semayang terawih..semalam patotnye da start tp gara-gara berjimba ng tyra dan val..terponteng gak..InsyaAllah malam ni sampailah aku kt surau tu ..
bulan pose mcm ni,aku harus amalkan inflasi sipa kot..memandangkan duit dh banyak habeskan shopping itu shopping ini..haduyai...kasut raya da beli..hembeg pon da beli.credits to mr boyfie yg sangat ensem in da world sbb sponsor yer..jasa-jasamu tidak ternilai<---cewahhhh...tp yg kelakarnye,kasut warna ala-ala pink..beg warna ala-ala biru..mcm keling bukan??tp xpe,kasut kedua bakal menyusul memandangkan da lari tema..nk uat camane,mr boyfie ckp,kaki aku lebih masyukkk ng warna pink kot..mebi lau warna laen kaki aku jadi x cantik..x comel..x gebu...arghhhh!abaikan..gila sale bagai..!maunye x terbeliak mata aku..asalnye nk kasut laen tapi terbeli nose..asalnye nk beg elle tp terbeli roxy..tape.yg penting hati puas muas..mr boyfie pon sempat merembat jeans ng kemeja..theee..aku pilih tau...aku pilih!!<---gile control kat situ kannn
hajatnye bulan pose ni nk menabung..tp paham-pahamlam apelah sangat lau tabung gajah tu kan..leh korek-korek balik duit kt lubang di bawah..akhirnye tinggal kosong tabung gajah..tp haruslah kuatkan semangat gigih kumpul duit balik coz nk beli gajet baru<----henpom raye
sbb aku nk ceraikan encik sony aku tuh..dia memg da gile sekarang..aku da tanak simpan lagi dia..wt sakit hati dan naek menyampah..so,nk g usha-usha hempon baru..nti lau raye tak la aku gile meroyan ng encik sony..org laen hebat g beraya sana sini,tp aku duk hebat hantuk hset kat dinding ape kes???daripada muka aku terpapar kt muke depan metro gara-gara gile sbb hset bengong,better aku beli hempon yg lagi biutipol dr encik sony..mungkinkan encik blakberi?atau stoberi?atau encik satio?atau experia??<--mampos botak la i..
oke...keinginan lagi kuat serta melimpah ruah untuk beli hempon adalah sebab encik camy aku rosak..sedih tau,,,saku sedih sesangat..sempat nanges lima belas minit semata-mata lens error!!..akhirny berjaya dipujuk oleh mr boyfie...dialog sebabak :-

aqu : sok sek sok sek....<---memg nanges xleh blah...sedu sedan sket-sket je ni okeh
najmie : ni kenapa ni?kenapa nanges ni B?
aqu : hurm...camera jatuh..xlewh on..lens rosak..uwaaaa<---makin bertubi-tubi tangisan aku
najmie : holoh holoh...jgn gni..nti anto kedai erk..nti okelah tu..tulah,lau tau beli olympus baru  ..<---sempat ag suggest 
aqu : B sedih ni..sedih yg hamat..cepatlah tolong tenangkan hati B<---ayat keji paksa org kan
najmie : sayang,nti kite anto kedai erk..xpon nanti abg ganti ng beg guess<---aik??camera rosak..tp ganti ng beg guess
hAhak...drama sebabak xleh blah...ade ke patot menda laen yg rosak,tp mda laen plak yg nk diganti..tp tape..hati da sejuk..lantak kau lah encik camy!so lau ade hempon baru yg camera 12 megapixels,xde lah aku nk terhegeh2 g menempek kat camera org laen pasni kan..kompem ni alasan terbaek nk beli hempon baru,...

dah tanak melalut sebab aku nak sambung tido..mata xleh blah..dh stim-stim da ni..okelah kepada sume rakan-taulan..selamat berpuasa.sempena di bulan ramadhan yg teramat mulia dari bulan-bulan,harap korang leh beramal dengan sepenuhnya..kumpul pahala banyak-banyak tau..kurangkan mengumpat,kurangkan tido ,kurangkan makan,kurangkan cuci mata...kurangkan lah sume yg patot..!!..<---SELAMAT BERPUASA..!!
*ni la entry yg aku tulis dlm keadaan separuh sedar..nti dh kembali stabil,aku tapis balik..hahak!! tdo!!out~ *
MizzGhah