INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, August 13, 2010

:: kau yg bernama hazel ::


....pejam celik pejam celik da masuk hari ke 3 puasa...alhamdulilah masih lagi diberi kesihatan yang agak baik walaupon sakit-sakit lagi perut tp da reda la siket kan...menu berbuka??arini aku melantak bagai ..mcm aku beli..nasi kerabu plus daging bakar...pastu cikeng wing..pastu air susu lembu stoberi tu..pastu cucur udang...memg kedarah tak hengat..hasilnye aku terponteng solat terawih malam ni..ops..!!deng!!..berdosakah aku??taubat..taubat...

sebenarnye nak warwarkan ni...aceceh..tetibe malu la pullop..i kan...i kan....da beli enset baru..<---lari masuk bilik sebab i malu sesangat nei!!
oke dah dah...i bukan pemalu yer..geli wei cakap pemalu la sangat kan...memandangkan enset lame aku da masuk air.means bukan aku pergi tuang air lam enset aku okeh..jgn salah paham...!!bermaksud enset aku dh style2 selenge gtuw...bile tym cakap pon leh off sendiri...ngeri je dengar...bukan juga bermaksud enset aku ni tergolong dalam puaka tebing biru jugarp...biasalah barang lama harus diganti baru..mcm nk raye ni sofa lame tuka baru..perabot..gelang emas...sume barulah..enset pon harus baru..semangat siket beraya sambil tukar enset kepada ringtone level high..bia satu kampong dengar<----gile lagak gile lagak

ni enset lame i..

pandangan belakang je mampo i tunjuk..sebab bontot nye yg cantik..kale2 pink gtu..gebu plak tu..kalo bleh sume segala harta mak nenek aku nk kaler pink..cantik kan enset ni..tp sayang seribu kali benci..enset ni paras rupa je cantek tp x berguna,,cis cis..blah blah blah...!ekceli sayang sangat kat enset ni..sume perfect..badan yg slim..kaler yg cantek..siap ade bunga-bunga teratai lagi kat belakang..walkman plak tuh..tp dah terjahanam ape lagi..blah blah la...sebenarnye enset ni abg aku yg bagi..tp selepas berlaku sistem barter,makanya dh jadi hakmlik kekal ..so paham-paham sendiriklah kalau jenis tangan yang tak sayang harta benda ni..tatang bagai minyak yg penoh pon akhirnye tertumpah jugak la kan..enset ni da masuk sepital u knoe..hahak..seo sape owner pasni harap maklum la yer enset ni sememangnye da mereng..!

akhirnye aku tanpa simpati trade in enset kiut bangat ni..sbb buat ape lagi aku simpan kan..menyakitkan hati aku jer..setelah cuci cuci mata kt beberapa kedai enset,yg cabuk ni jugerp i berkenan...cabuk pon cabuk la..tapi ni da latest walopon harga tak semahal blekberi...
 
 comel kan...comel lah ..comellah

aceceh..tegak je enset aku tu kan..konon macho la tuh..aku suke design ni..ntah la..mesti alih-alih kaler merah..tak pon kaler pink..sememangnye kene ng jiwa aku..aku xleh blah ng enset kaler itam ke grey ker..rase cam geli je nk pegang..yela,lain org lain ragam..lain ragam lain la enset kan..design enset ni melengkung..agak tebal dr yg lama tu..so,takleh nk letak lam poket..nti kembung semacam..so function lebey kurang ng yang lame cume camera up siket la...yuhuuu..!!leh tangkap gambar bebanyak ..!pastu senang nk tekan2..aku failed sket bab bab touch screen ni..cerewet sket lah..almaklumlah aku ni sume pikir nak senang dan cepat jer..sebenarnye hajat di hati nak macam kt bawah ni..tp tak termampu lagi..gaji bulan ni dh abes separuh coz shopping baju raya..huaaaahhhhhhuaaahhhh.....yg ni pon da oke la untuk pompuan elegan mcm i...berlagak siket boley??hahak..perasan dowh..org laen dh pakai blekberi..experia..<---ade aku kesah??aku pakai beeluberi tak gitauuu pown..agaga
 
 satio ni wat aku gile bayang


OMG...serious...aku terpana!!

tape..tape...aku dh besyukur gile da dapat enset yg tu..hazel you knoee...janji leh wat 3g..leh on9...leh mms..leh bergambar gambir..dan leh koling2 pon da cukup bagi aku...muahhahahaha..tgu yer experia..nti duit lam tabung gajah aku da penuh,aku beli la kau...cekidautttt

MizzGhah