INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, August 17, 2010

:: sape nk cantek dengan M,KAy?? ::


hari Ahad baru-baru ni aku join meeting Mary Kay..first time pergi coz aku sangat bizi..coz slalunye training ade hari Jumaat dan Sabtu..so aku xleh la nk tuang kelas sesuke hati..so terpaksa la menempek muka sekejap kt opis Mary Kay..hehe..coz ada gift untuk aku gak..alhamdulillah..rezeki rezeki...so far sangat enjoy join meeting ni..coz sume sporting abes!!..suke sangat..even aku la yg pling muda kot<---perasan..ade makcik tu umor 64 tapi mcm 46..kulit muke gebu-gebu lagi..haissshhh tergoda babe..tergoda i..

banyak benda yg aku blaja ...ade sorg akak tu..for me,dia bukanlah seorg yg sangat cantek..memiliki tubuh badan yg agak gempal..seorg pensyarah..mebi keistimewaan dia adalah PEMARAH PERAMAH..
she share da very exciting experience during she join Mary Kay..baru je 3 bulan..pastu dia punya effort memg aku leh tabik..dalam masa 3 bulan tu untung bersih adalah rm10k lebih...so darab ngan tiga..samadengan positif negatif tigaploh ribu cenggitulah..masyuk gile babe..padahal dia bukannye wt fulltime keje nih..sangat kagum!!...

xpayah join MLM..xpayah nak join skim cepat kaye kenn...as a student leh la aku tambah duit poket sket..xde kejayaan tanpa usaha..u must u can u do it!!..bukan sekadar leh tambah duit poket malah leh tolong wanita-wanita di luar sane yg nak cantek..nak jelita dan nk jadi moden..cewahhh..!!!tp ade gak yg cakap..halah..krim harga seploh hengget pon wat aku nampak gebu..!!oke..alasan boleh diterima..sbb kemampuan atas diri memasing..tepuk dada tanye selera..kengkadang ade jugak org yg sengkek mampo beli SKII kang..kang buatnye diorang tye awat pakai M.Kay leh tuka muke aku jd otromen ker??mampus i nak menjawabnye kan...hehe=)...so pikirkanlah kesan jangka panjang..yang mampo aku cakap product ni bukan semata-mata duk menempek tepi-tepi makcik pastu tunjuk katalog dan hah cepat order order!!...not like dat..kitorg dengan baik hatinye siap suruh korang-korang cuba dulu..tenyeh dulu kat muka tu sampai muntah..lau tak beli pon tape..kitaorg tak rugi pape pown..lau rase cam best-best dan rase muka gebu mcm Zizie Izette,silalah amik..kitorg memg pentingkan kuliatas drp kuantitas oke..

impian aku ng M.Kay...kompem sume mcm aku..one day aku nak jd Director..dan harus wajib dapat pink car sebijik...!!u'll see...






MizzGhah