INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, July 28, 2010

:: suke sangat jilat jari pehal??::


entry ni pasal adab-adab makan di kedai makan yer..puan-puan dan tuan-tuan...*terbalek sudah*..sila amik perhatian yer..gejala ini semakin pesat membangun..ayat sedikit bengong..sesungguhnya saya nk cakap saya dpt A+++++ dalam SPM..

oke..ehem.saya...??saya??penggunaan ayat pengganti diri yg agak skema tapi sopan di abad ini..tape..tape...sekarang saya in mud yg sangat sopan sempena bulan Syaban..dh SETOP SETOP SETOP ..sila jangan merapu lagi..

sebenarnye nk cakap...nak cakap yg sebenarnye saya sangat amat terlalu mual serta luga..u knoes what da meaning of luga??luga tu rase cam nk muntah-muntah yg dibuat-buat...boley??saya menyampah tengok org makan..buakn benci org makan lah ngek...*lempang!*..saya x kesah dia nk kedarah serta melantak banyak mane pon memandangkan dia-dia langsung x gune duit saya kan..tp apabila dh makan tu,siap menjilat-jilat jari...nasib baik jilat jari tangan jer..buatnye jilat habes duploh jari tangan ,kaki??mau pengsan aku dibuatnyer..mencik!!x suke!nak muntah!

seriously sangatlah tidak elok mata memandang..aku pon xde la nk kesah if yg si penjilat tu adalah kanak-kanak yang riang or still budak-budak bawah umur...tp ni si bapaknye woi...*rase cam nk g dan cakap...ha...sila jilat ng pinggan sekali..xyah la makcik kat dapur tu penat-penat basuh pinggan..ngeh~*..bapak budak yg kedarah bagai nk makan ng pinggan sekali...lau kebulur sangat pon jangan la keterlaluan..bukan setakat jilat jari..ng tapak tangan sekali..aduyai...lapo kebenor...x makan seploh hari ke pakcik???xyah buat perangai x senonoh mcm tu..memanglah dia x makan pakai duit aku...tp x eloklah..tu perangai syaitoooonnnn..buatlah lagi..buatlah..buatlah..suka sangat bela syaiton banyak-banyak kan...cute katenye..*keji..keji..keji*

bapak-bapak kat luar sane..penah dengar x pepatah melayu cakap..."bapak borek..anak rintik" ..so kalau xnak anak-anak anda serta segala tujuh keturunan anda pasni menjilat-jilat jari ni,better anda-anda hentikan tabiat lucah anda ini..ops!!tetttt...yg lagi satu aku sangat amat tidak berkenan jugak apabila kunyah makanan tu kenapa mesti ade bunyik??kenapa weh?kenapeeeeeeee??kau tau x yg telinga aku ni naik bernanah asyik dengar chit...chit..chit..eh salah...chup..chup...salah jugak erk!!..sememangnye bunyik tu sangat erotik..dan sgt sukar nk tulis mcmane yer..harap korang paham mcamane rupa bunyik tu apabila mkn..

kenapa x boley makan senyap-senyap sudey??ni buat bunyik mcm seluruh negara nk suh dengar..x payah la nk mencari publisiti murahan..dlu saya ade sorang kawan..suka sgt mkn bunyik..oke..tape,,fine..saya malas nk tegur dia makan bunyik ke..kunyah bunyik jer yg penting dia x ceduk makanan saya dan buat bunyik..haha!!tp apabila satu hari tu saya pergi umah dia dan dinner sekali ng family dia...rupa-rupanya ng bapak dia sekali makan berbunyik??ahai...*pengsan!*..sedihnye hidup...tu pon perangai syaitoon jugak yerp..so sila la bela anak-anak sayitonnn kasik beranak pinak dlm perut..kalau nk mkn tu xyah la buat ader sound lain kan.dh nameye makan,kene la senyap-senyap...sopan santun...ade tatatertib..huishh...geli plak dengar org duk berchit chup chat tym makan..nk makan pon x berselera..ye la jadik hangen tetibek!

saya x makan bunyik okeyyy kecuali saya pedas yang hamat!titik!

MizzGhah