INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, July 14, 2010

:: benci dan hangen boleh x?? ::


semasa menulis blog ni..aku telah terponteng..aci ke??x aci ker?? xpe la..aci ke x aci ke sememmangnye aku tersangatlah nk pergi kelas bile waktu mlm sebegini ..ngeh3~~~

sememangnye mud untuk blaja lom dtg lagi..bile mud tu nk datang pon aku tak tau...bukak sem ni agak kelam kabut..ng jadual bertindih..pastu kene pilih mjor aper??bukan senang weh..mase depan..mase depan hoccckeyyy!..akhirnye setelah 2 hari kehulu kehilir akhirnye aku pilih subjek elektrik kuasa(power)..mula2 dh sememangnye aku basic ng subjek tu...tp bila je masuk kelas PM Pang terus tetibe nk tukar Comm..pastu setelah x lena tdo malam aku pilih power balik..gile sengal..kompem dh jadik macam keling asek g pejabat fakulti..pedulik hape aku..jnji aku bahagia debush ng pilihan hati aku...ibarat mcm pilih suami la..

tambah2 lagi bila sem ni kene pindah duk Taman U..memg kecamuk gile arrr jiwe serta raga apabila dihalau sedemikian rupa..padahal aku nyer kontrak 2 tahun duk hostel..tp ni under U gak cume kene duk luar..means agak bebas dr mengadap muke makguard muke leper yg gile talak kuasa itu...bluwerrrppp :-P...xde nye ko nk saman aku lagi pasni..xde nye ko nk tye aku g mane...hahahakahkahkhahhhh...wep wep!

ni antara 10 sebab drp limaratus sebab kenapa aku hangen dan benci gile duk Taman U ni :
  1. internet xde...dlu tyme duk hostel dlm oke jerk ade proxy free gtew..tp skunk ni nasib aku prepared awal2 bwk berukbeng dari umah..aku gune,abg bayar...aku gune abg bayar...alangkah bahagianye apabila ditaja sedemikian rupa..euuuw!
  2. katil daber decker..agak menyampah kerana terpaksa menggunakan kudrat yg ada utk sesi rebut merebut katil bwh...haha!!akhirnye dpt gak katil bwh..tp disadvantages nye ialah..tdo katil bwh terpaksa berpanas2 mcm duk lam mesin stim...huhu..kipas x kene langsung..haruskah aku amik kipas di siling dan alihkannye?atau aku terpaksa tdo atas lantai?atau aku terpaksa tdo lam jamban??atau aku terpaksa amik risiko tdo atas dan bile2 masa jer leh jatuh gedebukkkk mcm cempedak wangi!
  3. toilet cangkung ade satu..toilet duduk ada satu..sinki ade empat..cermin ada empat..shower ade empat...tempat basuh ader satu..tp ketandusan air..!!gile babeng!!!,..benci!benci..!dh la aku ni memg pemalas mandi..lagi la malas dibuetttnyo
  4. terpaksa wat U-turn jauh2..sampai 2 kilometer...hehehehe...penyedap ayat jerk tu..memandangkan jalanraya kat sini direnovate..terpaksa la aku berhempas pulas bawak swift aku tu kona jauh2 hujung dunia..bengong!dh la byk lobang..pastu senang2 jer tayar swift aku rim 18 tu nk terbenam..kejadah hape
  5. meja study kecik...!mane nk letak buku baka aku..mane nk letap mr lappy aku..mane nk letak gambar2 fmily aku..suami aku...anak2 bear aku..mne nk letak cermin muke wt picit jerwat aku..mane nk letak itu ini itu ini..alat mekup lagi...huhu...kalau xley 4.0 sem ni jgn slahkan aku..salahkan meja study yg kecik..ngeh~
  6. tempat parking xde utk swift kesayangan...xde bumbung..terpaksa berhujan berpanas..ikutkan hati nk sumbat masuk lam bilik tdo sekali atas katil..mau..mau
  7. mesin basuh xde..rase cam nk wt request nk mesin basuh sebutir..tv seketul..astro sebijik..bolehkah?bolehkah?
  8. oke...dh cukup..tanak membebel lagi..setakat 8 je la..no idea!..nti akan ditambah dr semasa ke semasa..cume satu je advantages nyer..aku leh gemuk bertubi2..kerana kedai mkn depan pintu umah jer..tiap2 rabu ader pasar mlm..tu yg best!!!bahagia youuu
****kompius ek?kompius ek?kompius ekk?? UTHM atau ertikata Universiti Tun Hussein Onn Malaysia atau namanya yg dulu Kuittho..adalah sebuah institut pengajian tinggi awam okeh..sekali lagi diulang..awam..not swasta..dan segala pengajian ditanggung sepenuhnye kerajaan..dan juga basicnye di sini adalah pelajar dr bidang kejuruteraan..ni adalah peringatan jer..sebb ade budak gemuk dah la xtau pape...kesian x bace paper agaknyer..huhu..poor!! ****



MizzGhah