INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, July 23, 2010

:: ntah hape hape ::

selamat hari Sabtu..pepagi cenggini bangun awal coz tetibe je perut aiolls masuk angin..lapo dr semalam padahal nk bedal tomyam seafood semangkuk..pe kes mkn banyak??nk jadi badok sumbu kew??

ehem ehem..hello hello..testing testing...tershahul lagi aiolls plak..besela kan..lidah berbelit-belit sket...tetibe jadi luga nk mampus cakap aiolls ni.jd omputeh celup ape la sangat kan..better jd diri sendiri drp jd org yg xde identiti..DIAMMM!!badok maroh..hahak..eh silap..badok baru pas pulang dr berendam..ape kaitan?? tetibe je terhingin nk bela badok sumbu...rase cam comel jer lau bela dlm akuarium..atau nk cakap..wei..muke mg comel..mcm tenuk...ape kes???

begini la kesnye...aritu kan haku de wt satu entry pasal demi kau janda..wawawa..terharu gile rasenye.terkejut nk pengsan..ramai gile tgl msg kt inbox.tye mcm2..jenuh aku nk jwb satu persatu..mintak mahap kepada sesiapa yg msgnye i x sempat balas..( feeling artis model jap boley?) <----sedikit terperasan di situ.

"siapa pompuan yg bengong tu??"...teettt "menatam btol..hangen aku dengor..bak cni link dia!!"...tuttt..."shit!pekekdahnye ye nk care hal mung...nk kene sunggoh di aku!"...tittt dan yg paling best "hahaha..kelakor siyot betina mcm tu.org nafsu lebey memg suke masuk lam kain org..mg patut wt nasik kunyit sbb ye tu setakat duk kt kaki mung je dow"..oh oh oh...tu la antara soklan-soklan yg berderet lam inbox haku..tu baru suku yerp..i ripik suku..eh silap..ehem..repeat..beselah..x pandai spekim.watever la kan..nampak tak di situ??motif?? <-----ramai yg x kenal aku pon leh msg cenggitu kan..kau badak??x kenal aku pon nk nilai aku mcm2..syuh..!syuh!!menyibukkkk

ekceli aritu kan aku ader sertakan link betina tu sekali..yelah kan..dh dia dengan bangganye tulis name aku..lantas aku dengan bangganye tulis link beliau besar2 kt blog aku yg suci tu.dengan harapan nk suh dia jd glamer gak di abad ini.then bila aku bukak acc fb aku,terkejut pon ade...melambak yg tgl komen psl betina tu..yg msg kt chat pon hado..x ckup tgn..tp yg membacenye hangen lebey dr aku.haha..tu yg kelakow tu..pastu ade siap nk wakil tolong tampor pon hado...haha...nakal-nakal sungguh kawan-kawan ini.pastu tetiba rase kesian melampau..nk jd baik <----cheh..!bukan hapo..takot ade yg gile bagai pasni

aku pon remove link beliau..tp pas remove siap ade request lagi nk link blog beliau..haha..!glamer sunggoh beliau..tetibe jerk!pastu ade la sorg hamba Allah ni dikenali sebagai Suzi bin Dollah(bukan nama sebenar)...dia fren aku la tp x brape nk kenal sgt..kwn kepada kwn kepada kwn aku..berapa byk kwn daaaa...dia ckp dia pernah nampak betina ni..mebi keje pon dekat2 ng ofis dia..pernah ternampak di mekdi katenye..dia ckp lau nk kirimkan ayat pedas memukau jiwa boley aje katenye..x pon tgl lima jari berbekas di pipi pon boley..whuttt??sampai begitu?adekah si suzi ni pon mcm x pueh hati??huhu..aku cakap..mekasih je suzi..susah2 je..sbb aku xnak libatkan suzi lam hal yg enteng mcm ni..xde maknenye..tp salute suzi coz u memg mama yg gojes dan rock!!yihaaaaaa....kite kwn boley??haha..<----nada gedik di situ

ni alkisahnye pasal buah hati kesayangan hamba nombor two!! CikYing beserta suaminye <---nampak x apabila si suami sayangkan isteri sgup buat ape saje kan...

si anas x senang duduk asek menyoal siasat pasal betina tu..adekah betina ni ade laki ke??aku cakap hado..hado..betina ni bentuk bdn sekian sekian..mulut gampang sekian sekian...ye la..suami mane x panas kalo isteri kene tduh anak haram kan..anas ckp nk cari pompuan tu..kasik ajar siket nengok!!..hahak..tp kan kalo diajar wanita sebegitu xde la salahnye kan..coz dh jenis nk menyibuk hal org ape la faedahnye..hamek ko..tgu la wei..!bagi penampor pon xpe anas..biar dia berlaki pon..kenapa???cikying xde laki ker??anas ..tunjuk kan kejantanan mu itu...najmie??dia ckp malas nk hamek tahu..betina xde keturunan,semayang bang pon kelaut...haha..hamek nok sutir...besta!!tp najmie kate lau ade lagi entry pasni tgu la..lembang mapus betina tu,.ye akan wt lebih hebat lagi !!woooo..laki aku bekap aku weii....siang ke mung!!!!babi

okeylah..mls dh nk wt entry kaitan ng betina tu...habes tercemar blog haku yg cun ni..so kepada kengkawan mahupon sesiapa saje yg tgl komen,terpulang pd kamu-kamu semua nk hukum mcamane betina ni..aku??nk tgk jer dr jauh...kepda sumone yg mintak gambor betine tu dr aku..anda boleh g kt blog beliau dan copy jer yer..ikut pandai anda la nk buat macamano.aku dh mls nk masuk campur betina yg x ckup kaseh sayang..biasalah mencapub sebb nok kaseh sayang org..kahkahkah....!!kepada cikying dan suami anda boleh buat ape saje..nk serang kt opis beliau lagi dialu-alukan..bia malu pompuan itu...kabo ke seluruh alam yg ye langsung xdok kaitan ng mg tp dia ni ketagih nk kate ke mung!!gile hpe...kepada najmie tersayang...terima kasih sbb bagi greenlight B kutuk ye puas2,,bukan senag nk dpt greenlight ni..yela suami mane yg x sayang bini..mesti r ye jaga mulut bini ye kang...kang..kang..mung betina??dok terkwal dh kot..liar sgt!!mapuh derah xmbohhhh..nyemak atas muke bumi ni jer..kepada suzi (bukan nama sebenar)..terpulang pada anda juga nk sound ke hape..lau jupe kt deret bangunan tu kasik sekeh jer(tu paling komang ah kalu nk wt pon)..dan sebarkan kepada rakan opis anda yg pompuan itu xde maruah..maruah duk ***o!!dan last kepada kwn kepada tine babi tu merangkap kwn aku,tenks dear,,..aku tahu mg x berahi gile ke dia sebb ye beragas nk mapuh katenye mung...tp aku mls dh nk amik tahu..tp tenkiu byk2 dear sbb mg leh nilai mane kwn mane lwn kang kang kang....weksss...pdn muke tine tu..terperangkap ng kwn sendiri...sianggg ke munggg...kompem sehari semalam mg duk kelebek fb mg cr kwn mg yg tikam mg dr belakang..bajet berahi sgt ng mung semek gelebek...!!oke cukup...!!nk g samak mulut aku jap..byk sgt sebut name mung..mg kan najis mughalazah..tahu dok nape ??lau dok tahu buku kitab...mg kan cetek ilmu..!bodohhh mung nisa...sekian terima kasih..



MizzGhah