INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, July 07, 2010

:: kisah suami isteri gersang di fesbuk! ::


lame gile dok menulis blog..lame sgt..rindu er rindu er...sgt sibuk sejak menceburi bisnes ni..alhamdulilah rezeki melimpah ruah..byk sotry ory nk diconteng atas blog tersayang nie..

KISAH SUAMI ISTERI YG GERSANG

oke..ni bukan cerita lucah mahupun 18sx mahupon cite Ariel Peterpon memandangkan beliau dan beliau bukan dr kalangan meletokkkssshakikat yang tak mampu nak diterima dek akal..kisah ni bermula beliau sebagai sepasang suami isteri mungkin memiliki akal yg cetek..tp bukanlah secetek akal itik mahupon kerbau..tp mgkin kerbau pon mampu berfikir lebih tinggi dr kewarasannya..si isteri dan suami ni mempunyai fesbuk..zaman moden katakan..tp yg x senang duduknye..bukan aku yg x senang duduk coz aku sememangnye x pernah mengomen langsung pd fesbuk beliau kerana aku memg sedikit x kelaparan nk tekan keypad ni semata-mata utk beliau...glamer sgt ke ko der??beliau dan sang suami agak lucah apabila beromen mengomen..memg la sedikit pon aku tidak kisah??tp ni umum la der...takkan perkara dlm kelambu pon nk dimentionkan pd fesbuk???...memg la beliau dan beliau asyik je mengomen hal dlm kelambu mereka tp org awam yg membacanye?? xrase nk muntah hijau ker??tp xkan aku nk ckp zaman sekarang ...moden...bodohlah aku kalo ckp begitu kan?? walau canggih mane zaman sekarang,aku rase x perlu mencari publisisti murahan dengan komen2 then org lain bace...gersang sagtkah mereka??? x sabar tgu balik umah ker???atau saje nk menunjuk2 bahawa beliau romantik??atau beliau dh terbiasa ckp2 lucah sebegitu di khalayak ramai??atau beliau memg otak cetek????hanya beliau dan beliau saja yg memahami...aku bce memg x kesah..tp lau org yg tinggi lagi akal dr aku baca???kompem org ckp "dh berlaki,tp pompuan murahan..maruah senang2 je jaja kt fesbuk!!!"...hahahaha..kesian betul pompuan sebegitu

KISAH POMPUAN YG MINAT AKU DLM DIAM

ni satu hal lagi cite pasal seorg pompuan yg asek2 x puas hati ng hidup aku yg aman damai ni...sememangnye aku telah block beliau dr menjadi fren aku di fesbuk.sbb bukan aku nk memutuskan hubungan silaturahim,tp buat ape aku berkawan ng pompuan mulut xde insurans dan sgt perasan diri tu perfect sedangkan fizikal pon boleh buang dlm tong sampah okeh!!!..hari tu aku telah view beliau dr kwn aku nye fesbuk...jgn nk perasan aku view..tp aku telah dpt cite bukan2 yg x elok telinga ni nk dgr tentang pompuan tu dh berubah bebs..bukannye berubah dengan membeli insurans utk mulut mahupun perutnye yg buntal tp berubah pemakaian..kwn aku ckp "mcm ko la bebs...sejibik..!"

ooohhhh sgt2 terharu....cara pemakaian yg kategori biasa2 dan suam2 kuku pon dh berubah..bkn aku nk bangga aku dressing mcmane..mcm budak kampong je pon aku ..bukan setaraf Paris ilton yg kaye raye tu yer..tp yg pelik,tempat aku photoshoot lam hutan belantara pon dia redah..kahkahkah..aku tukar dressing pakai kain ropol2 pon dia tiru gak..ahaks..terharu mak....sebab ade jugak org minat aku dlm diam..sememangnyer aku xde la nk menghukum beliau dlm menyalahgunakan fesbuk ..dh undang2 negara xde la sampai menghukum manusia meniru siapa adalah hukum bunuh..hell kan...lain lah ko tiru ak lam exam...leh gak aku hantuk ko kt meja bertubi-tubi..aku xtau dia tu jeles ape kt aku??lau ko jeles same aku wahai pompuan,aku xde hak nk halang...ko nk usha aku dlm diam,aku lagi suke sbb ko suke tgk muke aku kan kan kan...tp aku nk jeles same ko xde maknenye pompuan...xde gune walau sesen lau aku nk amik thu hal ko..!!! sesen xde wei..ko leh berambus...cepat2 buat anak supaya ko sedar ko tu dh wanita tua dan layak bergelar ibu supaya ko leh ajar anak ko nti hormat org okeh...!!!! titik!


MizzGhah