INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, July 16, 2010

:: kucing kurap rap rap ::

tajuk 1:
kenapa aku dianugerahkan utk bertemu dengan seheko pompuan yg maruahnye leh aku pijak2???kejamkah ayat sedemikian rupa???i said..maruah yg leh aku buang lam tong sampah!mahupon lubang najis...
keparat x ngkau wahai pompuan..makhluk sejenis biasanya nk jugak aku puji melambung2..tp kalo dh dasar pompuan mcm ngko ni xde maknenye mak nk puji kodh la gemok..bungtal..boroi mcm ngandung tp x sedo diri..bajettt sunggoh kamu..wekss..wekss...

tajuk2 :
bagaimana perasaan seseorang apabila sudah perasan dan sengaja memerasankan??kahkahkah..kelako weh lop..kelako mung semek puannnggg!!puanggg ke??puangg janda...layak ah tu ke mung!!busuk punye muke..kalian2 sume..kalo kite dok mention name siapakahsi anu itu,adakah kamu,kamu dan kamu akan terperasan kenyataan itu adalah untuk kamu??ooohhh..kalaulah seseorg itu bersikap profesional
manakan hendak mengaku diri itu adalah dirinya kan kan kan melainkan org yang berhakal pendek dan taraf pelajaran pon suku tiga honggkenggg!!waklu..geli akuuu.so..sila jangankan adekan sifatkan perasankannnn  hokeyy..!!lebih elok duduk diam dan bace buku ilmiah mahupon baca buku resepi rumahtangga...waklu lagi!!haha..kalo aku la bersikap seperti puang janda itu,xde lah aku nk menempek di fesbuk org dan terperasan yg post orang dan orang itu adalah utk aku??hell kan mcm tu kan?
hell kan??hah..jawapannya hell lah pompuan itu sebab lau perasan cantek xdelah aku haru sgt..ni perasan kutukan utk dia...kahkah..waklu sekali lagi!!
drp menempek di fesbuk dan blog org then tetibe mari perasaan ngoyang dan perasan lebih baik tarik selimut dan buat anak..hokeng!!

tajuk 3 :
aku xkan sesekali menge'add' musuh-musuh ketatku kerana aku tidak suka bermusuh melainkan org suke suki mengajakku bermusuh..sgt seronok rupanya bermusuh ini..haha...gile geli..setakat bermusuh dan bermain kata-kata bagi sorg pompuan yg sudah berumahtangga.amatlah ketidakelokkan buat anak di dalam perot..uppsss...!!saloh2..sbb ye dlm proses nk mengandung kot..mungkin ya mungkin tidak..dan juga amatlah kene menjaga ketingkahlakuan anda sebelum anda dicop 'bini sundal'..oh ye ker??bukan ekk???puan sundal...hahak
ye la tu kot..jadi lebey baik anda amik Quran dan basuh mulut anda dengan ayat2 suci dan mohonlah doa supaya rumahtangga anda baik-baik sahaja..bukan begitu kamu??
so..hamatlah buang masa aku untuk menge'add' mahupun jadi stalker sbb aku dh borink org duk mengusha aku lam diam..
lebih bahagia org menghendap aku dr aku menghendap org..bukan begitu kah?kahkahkah dan kah lagi..yeuuuw..sbb lebih baik mase aku yg ada ni diisi
dengan buat perkara-perkara yg berfaedah dan menjamin masa depan aku dan beliau??memg xde mase depan pongggg..

tajuk 4 :
kenapa dia x berpuas hati ng aku??ntah la..aku x mengebas laki beliau pon..ade?ade? atau mau begitu?mau?mau?hahak..bengong ahh mung..so kepada pompuan sila duduk diam-diam yer kat umah..jgn nk menyebuk hal org lagi..sbb aku x menyebuk hal ngko..dan jgn perasan ..aku xkan mengutuk pompuan yg maruah aku pijak2 melainkan dia benar2 mencuit hati aku dan dia sgt cantek di mata aku..so itu bukan ngko..!kau dh duk lam lobang jamban bagi haku hokengg!

nota kaki : drp aku melayan pompuan ntah hape hape keturunannyer..better aku tdo..sok mr boyfie dtg melawat kesayangannye ini..mau shopping...gune baucer RM1000 ni,,bahagiannye mak kan...sebelum beliau berlepas ke Eropah pah pah pah...muahhhaaaahhaa...tdo dgn selena-lenanya tanpa memikirkan kucing kurap jalanan





MizzGhah