INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, June 09, 2010

:: wanita yg sering disalah erti ::


selagi aku punya nafas,selagi aku punya keinginan,selagi aku punya nafsu,selagi aku punya baju,selagi tu la aku akan berphotoshoot..heheh=) semalam sambey ditemani adik comel, pergi berphotoshoot di beberapa tempat menarik di Terengganu yang indah dan yang pasti bebas dr Zionis..yuhuu..i love terengganu! ape kehal dengan tajuk di atas?? ye la..photoshoot aku jangan lak korang menyalahertikan..ni bukan iklan tudung Arianni..mahupun Tudung Siti dan juga bukan iklan dress or pape..okeh..phm sudah??

bukan sekadar berphotoshoot tersengih sane tersengih sane. posing sane sini..tugas harus dipikul adalah untuk mempromosi Terengganu yer..so sempena cuti2 sekolah ni,mak bapak tu diharuskan membawa anak-anak dtg bercuti di Terengganu ni ..xpyh pergi jauh2 ke puncak dunia..dalam Malaysia pon melambak tempat cantek.kos pon jimat..walopon aku nbelum lagi ade mase nk g menjelajah Malaysia sempena cuti ni,tp rase cam dh lengkap cuti aku ni dengan berada di bumi Terengganu..InsyaAllah mungkin esok aku berlepas ke sumwhere untuk menikmati percutian yg indah....jum layannnn






MizzGhah