INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, June 07, 2010

:: bali ::


pasti org tertanya-tanya..ni blog sape? individu or blog kapel?? ekceli blog ni adalah blog milik najhahnajmie..memandangkan sgt tidak adil lau aku juz bercerita perihal diri aku sedangkan telah terang tang tang name najmie dibubuh di situ..hehe .hati dia harus dijaga.harus yer..memandangkan dia bercuti 2,3,4 hari lepas so aku cite perihal dia dan aku juga..

sangat sweet apabila dikenangkan..skunk dia dh berada di Manjung balik,bermula hal keje2 dia kembali..alhamdulilah rezeki bertambah..gaji dia naik lagi..rase cam nk melompat2 jerk..nape xcited..nampak gaya bersanding atas star cruise la makcik nanti *mud adalah berangan sahaja*..
 
2 hari lepas kuar jap jumpa kwn aku ditemani oleh si dia yg x jemu-jemu..sebenarnye sambil menyelam minum air..hajat di hati nk cri baju raya..terus ke Butik ***.tp indah khabar dr rupa..bju2 sume x huptodating lorh..semua baju biasa je..xde lengan kembung,labuci sane sini..huh..saya tidak mahu seperti itu..terus ke Salem Aziz dan ngap sepasang kain kaler biru..bebyboy berkenan yg lain tp hatiku meronta-ronta nk kain yg satu lagi..harga?? buley tahan la..buley beli cincin emas sebentuk..kahkah ...x sabo nk buat baju raya...sedondon gtu...euuuuuwww...akhirnye pesanan kepada kite berdua adalah padan muke..kaler yg dipilih xde lam list langsung..wep!wep!wep! *pic kain xdisertakan..dh anta kt tukang jahit*


oke...ni je..saya malas! deng! babai
.
MizzGhah