INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, June 03, 2010

:: ketika berpacaran ::



selamat hari jumaat sume..semalam 3 Jun adalah tarikh aku kuo dating..setelah berjaya memujuk bebyboy pulang dengan segera,akhirnye ucukku itu pulang dengan mengambil cuti selama empat hari berturut-turut...tenkiu ye ucuk2 yayam kerana mendengar keluh-kesah binimu ini..semalam kuo hengatkan g mane..dia ajak lunch di secret recipe..uwaaa....sangat best..coz dia xtahan dengar bininye ni duk pot pet pot pet lam talipon ajak g secret recipe la..noodle station la..mekdi la..mcm ni la bru B sayang..haha..

muke hepi coz order mcm2 menu..hehe =)

i love u..special cake for me..tenks dear!!

kene renew poh kong di jari bolehkah sayang??

mkn x igt org..huhuk..sampai habis dia makan eskrim

i love you too,tree,por,paihhh,six..sebenn

 tomyam kung yg very da best tp nggak kenyang dong!

sudah kenyang mkn mcm biasa lorh aktiviti kami ketika sengal..g karok kt Giant Nobita..yihhhaaaa..lame x mensumbangkan suara yg lunak2 kering ni..apatah lagi dengan insan tersayang..dia siap bg thumsup tym nyanyi lagu Enggan..xtau la memg sgt best atau sangat tidak best isyarat jarinye itu..sgt terharu tp belom sempat airmata jatuh lagi coz dia nyanyikan lagu "Fall For You"..lagu tu dia tuju tym2 awal perchentaan..tp dulu dia nyanyi lam talipon jer..mekasih ye sayangku

saya bergelar wanita hepi

muke kepenatan nyanyi lagu byk sgt..

sore sgt best buat aku jatuh centa!

dh penat melalak..maka aku buat gatal ajak g Pantai Pandak lagi..coz mengimbau kembali zaman kanak-kanak Najmie di sana..dat's why aku bwk dia ke sane..sgt best la..angin sepoi2 bahasa je..memg sangat romantis dan syahdu pada petrang itu..chewwahh!

ekceli nampak gemok tym ni..ni mslh kamera okeh..

pemandangan kt cni memg sangat sungguh amat cantek!

kau amat bermakna bagiku..haha..*ayat malu*

ops..sape yg berani snap body ku yg x slim niii??haisshh


pic di atas ni sgt aku suke..aku suke dia pegang wedges aku..nampak sgt kebapaan dia tuh..xde kaitan..sori2..ntah..aku suke..aku suke..aku suke..sgt gojeslah awak wahai sayang

terima kasih yg tukang snap pic ni..i like

oke..sampai di sini saja..kalo muntah tgk pic sila muntah byk2..kalo siket x berbaloi..haha..tenks to my lovy dovy..belikan mcm2..blanje mcm2..sok mau dating lagi..mahu cri baju raya,,ops!



MizzGhah