INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, March 16, 2011

:: wth ::

what kind of hair dat 0nce u d0?..
curly?
straight?
i have 0ne habit 'sukar dikikis'
w00t..w00t..

dalam masa setahun aku boleh buat macam-macam jenis rambut..b0san dok duk depan cermin lo0k da same face..0h gosh,s0 bored..aku suka buat rambut..aku suka potong rambut macam-macam..bila d0k berkenan aku lantas pergi salun dan tukar style rambut lain..habes lame pon bertahan dalam masa 1-2 bulan sahajo..perit 0wh tgk style rambut d0k menjadi..

sebab muka aku ni jenis bulat separa 0val makanya aku b0leh buat mcm-mcm kecuali b0htak..dulu aku suka simpan rambut panjang..suke sangett..bila rambut da panjang mula rimas2..panas2...berpel0h2..tocang tinggi2..saat ni rasa mcm azab gila kan..tp memg ayu dan comel lagaknya..bila dah masuk sekolah berasrama,aku decide kene potong pendek..mak aku cakap nanti tak sempat rambut nk kering dah kena pakai anak tudung..nanti rambut busuk kohong!...s0 aku potong pendek but still nampak keperempuanan aku la kan..dulu aku suke warna-warna rambut..dark br0wn la jadi mangsanya..pastu bila da masuk sekolah asrama,kakak seni0r style jeling juling-juling sbb rambut aku ala omputeh la kan..euuuw...jeles tak bertempat!.. :-p pastu mak aku suruh blackkan balik rambut aku tuh sbb aku still student..s0 nanti kene menjawab ng warden buatnye tanye aku lahir kat mane?..takan aku nk jawab diberanakkan kat Londen..dat's why rambut saya br0wn,kening saya black mata saya hazel..hahha!..s0 aku hitamkan balik then potong sket2 mane yg de warna karat tuh..

s0,kat atas tu intr0 sahaja..rambut aku jenis mudah panjang..jadinye aku xde masalah fobia nk potong rambut c0z rambut aku akan panjang dengan waktu yang pantas..memandangkan cuaca kat sini agak panas,aku bangun tid0 je berpeluh2..nk tid0 pon ade protok0l lau rambut panjang nih..hoho..s0 aku decide dan telah memotongnye dengan keadaan berupa sedemikian...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

macam ni!!


arghhh..larikk..!scary d0wh

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

mungkin mcm ni pon comel jugak kan

ya ampun...ade tanduk..sah x semayang jumaat nih..haha

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku rasa yang ni lagi buat wajah aku mcm bidadari

rambut akuuuuu!!!!...terkena kilat..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-  

dan saya memutuskan dengan muktamad mahu sangat3 dengan rambut di bawah ini
i adore you forever

kiut + comel + cun + gojes


tapi semua rambut di atas yang aku pilih tidak menepati citarasa orang sekeliling ku..sedih..sedih..sedih..
aku pon pergi salun dan buat rambut biasa2 je yang ala-ala budak tadika um0r 5-6 tahun..
mud: sedih sbb xdpt satu pon rambut kat atas. =(

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



hoho..nampak muda dari usia sebenar...yuhh00..!..suke rambut ni sebab x perlu lagi ikat,sanggul mahup0n tocang



p/s : xmo lagi buat perm hair...rambut cepat rosak dan sangat menyeksakan zahir serta batin walaupon rambut sedemikian sangatlah gojes..