INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, March 09, 2011

:: merisik ?? ::


assalamualaikum w.b.t

maaf la kal0 tetibe aku tersimpan rahsia ni..hehe..aritu aku ade la upl0ad pic kat atas neh..pastu ramai plak yang komen dan like bagai..mcm biasa la soalan untuk si gadis bujang haruslah kaitan ng kawen,tunang,nikah dan etc.lagip0n last week aku balik kampong mungkin agak mengejut la..dari hari Khamis until hari Isnin..Selasa pagi baru sampai Batu Pahat nih..aku balik kampung sekali ng Najmie dan adiknye,Ayie..lame k0t aku bercuti..nikahkah aku?ngeee...

ramai yang komen ni cincin merisik ke?cincin tunang ke?atapon aku dah kawen..alahai takkanlah aku kawen senyap-senyap kot..inai pon takdak kt jari..nanti aku kawen aku jemputlah sume2 seisi alam..harusss~

aku amik keputusan untuk keep silent..tunggu dan lihat..ataupun jumpa di hari Walimatul Urus ya...

p/s : cute tak cincin aku ni?emas mahal sekarang,..hoho..nk cincin kawen yg penuh diamond lah..!