INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, March 18, 2011

:: anonyMO0UUUUS ::


aku xde paksa korang mai baca blog aku..its s0kay..ni juz my diary ..ape yang aku nk upl0ad ke ape yang aku nk cerite ke it is my own bisnes yer..s0 sape yg rajin berblogwalking aku sangat-sangat alu-alukan(d0uble writing lagi tuh..) memang ade kawan aku cakap rindu nak baca blog aku..s0,juz lepaking jer..aku lagi suka..tp untuk baca then nk membaham aku i say N0!!..

no wonder la kan ramai betul yang jenis stalker(facebook) dan juga lebih selesa digelar anonymous(blog).memang ramai okey..s0 aku xde nk hangen sangat juz suam-suam je hangen aku ni c0z aku tgk blogger laen lagi hebat dibaham oleh anonym0us...best ke jd anonymous ea?best ek?komen without identity!...pergi mamfusss..c0uld i say..aku lebih berhati-hati dengan halimunan-halimunan ni sekarang..aku xde nk menti0n website blog aku kat mane-mane laman sosial da sekarang..s0 special case bagi yang terlepas tahu blog aku ni kan..congrate yu! ape yang aku nak menti0nkan kat sini xde la 'juvenile case' hokey..case pon biasa-biasa je..aku mampu menghadapinya..ayattttt nk munnn...

one day aku dpt comment dari seorang 'anonymous' ..eventhough before dat memang aku selalu je dpt komen2 dari other blogger yang baek hati singgah and drop comment..i appreciate sgt..tp comment yang ni agak lain dan 'panas' sket..aku tak tahu awal pasal ni.my bff yang msg aku..sebab aku bukan jenis buka laptop then create new post..oh0hho..not my job okey..as i said ni buat blog ni suke-suke je bagi aku..bila rajin ,aku buat entry..bila malas,aku juz blogwalking..! i keep silent for a moment..why dis comment should be roughly related between me and my boyfie?hah?hah?kenapa?kenapa?jawabbbb ah sengal..aku rase blog aku xde la pasal blog kapel..ade je aku story pasal mak aku,pasal arwah bapak aku,pasal adek badek aku,kawan-kawan,makan minum,td0,bangun aku....why should bout my relati0n?pic of us?...

s0..aku reply balik..then selang sehari aku tgk balik..fuy000..ade 2 comment der...tp sayang..dua-dua heko anonymous..d0n think i'm a stupid pers0n but let me call yu.....a m0r0n girl..eh  sori..guy..ehem..aku nk story siket pasal budak bodoh ni..kadang-kadang hidup kita harus 'intelligent' kalau nk buat kerja kotor mcm ni..dh tau keje mcm ni kotor tapi kenapa nk dibodohkan lagi diri sendiri..p0int pertama..memang aku xleh suspek keje sape..tapi bertuah bagi aku sebab aku tau dia selalu baca blog aku..sebab?aku reply comment dia balas..kalau setakat blogwalking then drop advice kat aku..bagus lah..tp ni siap balas-membalas..OMG..saya ade peminat..suke sangat tau..isk..isk T__T pastu yang lawaknya untuk mengelakkan aku tau yakni memperbodohkan diri aku ler tuh..dia ckp dia 'guy'..helloooowww cik kak..xpayahla nk menti0n awk guy ke nyah ke..asalkan awk manusia sudahla kan..xperlu awk nk cakap awk lelaki ke pompuan ke semata-mata nk hidden kan diri awk..i know yu want me,...ahaks..! tapi kelass kan aku..sekejap je ..YOU KNOW I WANT YOU..kill you!..

point kedua..aku rase kat blog aku ni xde pon mention name penuh aku..kan?kannnn?kannnn?tapi sayangnye tu la aku ckp,kalau diri tu dah bodoh kenapa la nk ditambahkan lagi ayat bodoh-bodoh tu..cukuplah aku cakap kau BODOH sekali jer..comment kedua yg kononye sorang hamba Allah nk back-up anonymous kat atas ni la..da la nk back-up,siap sebut CIK N_____ (nama penuh aku)...aku tak belajar pasal psikologi tapi sadly dia bodohkan diri dia sendiri..means org ni org terdekat ng aku je..takpon kawan aku..takpon musuh aku dalam diam..baek hati tak aku..nk aku mentionkan name dia kat sini tak..?..aku putuskan yg blog aku xde sape bleh drop comment ..padan muka..!..

sumtimes aku tak perasan yang sume orang suke kat aku..dan juga sume org bencikan aku..aku terbace satu ayat di mana 'seseorang boleh membenci kita hanya kerana kehidupan kita yang 'beautiful'..'betul tak? aku rase hidup aku xde la terlalu beautiful..tapi aku rasa bertuah kerana dikelilingi orang yang sangat menyayangi diri aku dan juga Tuhan menciptakan aku dengan kehidupan yang adil..ada kekurangan dan kelebihan...
aku tak suke hidup untuk tarik perhatian org but sumtimes aku x sedar yang aku ni menarik perhatian orang..hinggakan kadang2 org yang aku xkenal pon leh inbox aku kat fb..cakap suke tgk pic-pic aku..jeles tgk aku ng mr boyfie..dan yang aku sedikit terkejut aritu siap cakap adore sangat ng aku..yang ni kes ni lagi la..masa aku de program kat sabah aku tak kenal pon dia..eventhough dia pon girl,tp dia ckp 'home' dia salu je ade gambar aku..suke tgk cara aku..siap request lagi tlg informkan dia if aku kawen sebab dia ckp mesti aku lagi cantekk..walhal kawan tu duk nun jauh di seberang laut..Sabah bah..pelik kan macamane aku x sedar yang dorg-dorg ni suke tgk aku..

xde pon perasaan lupa diri..cakap aku cantek!..ade peminat walopon perempuan...betullah..biasanya perempuan sesama perempuan ni bukan seperti magnet..hasad dengki selalu ade kan..bila org puji,yang seko lagi tarik muka...normal la tuh..but,d0 i care...babai

p/s : i dpt hadiah birthday awal...teddy bear + ribena...thanks fren..=)...tunggu mr boyfie datang esok..celebrated same-same