INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, March 23, 2011

:: sweet 288 m0nth ::

sedap sangat ice-cream ni..memg ice cream bet0llah..ade love2 lagi kat dalam

wajah eksaited mkn ice-cream..haruslah eksaited okey!

layan Hikayat Merong Mahasuasa T__T

at Danga Bay..

aku putih dia x putih..thee

i got it ..much love<3

special present..aku suka pic ni..!

yess...tanggal 19 March lepas genap la aku 288 bulan..auuw..banyaknya bulan yang aku dh tempuh..!..banyak sungguh dugaan dan cabaran yang aku dh lalui rupa-rupanya..ade masam,manis,pahit maung sume ade lah..hehe..Thanks to Allah sebab masih memberi ruang serta waktu untuk aku bernafas dan beramal untuk-Nya..

tapi untuk rase eksaited sangat apabila umur mencecah 24 tahun ni xde lah sangat..mungkin biasa-biasa saje mungkin kerana umur dah makin old skul,so fikiran pon harus old-old jugak lah...yg young-young da simpan kemas-kemas dlm buku lama..tapi muka je nmpak young-young kan..haha..!..mlm tu text my beloved mom..ucapkan terima kasih kepada mak c0z melahirkan pada tarikh itu..pada saat itu..kalu x kerana mak yang sanggup melahirkan,bersusah payah membesarkan serta mendidik,aku xkan berada di bumi  Allah ni sekarang dan jadi seperti sekarang..sob3..tyme text tu sedih sangat(menitik2 airmata yuu..)..terasa mcm nk peluk emak sekarang..!..dan ucapan selamat hari MELAHIRKAN harus diucapkan kepada ibu kerana dengan kegigihan beliau mengandungkan kita,kita kan lahir di bumi ni..kan?..thanks my mother..i love you s0 much..i know,mak pon nanges jugak bace msg aku..hehe...oh ya..malam tu jugak kawan-kawan(Farhah,Yati,Kak Nurul dan Jue) celebrated sekali..bagi kek secret recipe..nyummy..!sangat sedap okey..

19 March tu jugak,encik hubby sanggup datang dari jauh..drive dalam keadaan kepenatan..i knoe..sebab mlm tu dia x tid0 langsung..pagi tu da la nk drive..kesian dia kan..suruh tid0 dia xmau tid0..cakap x sabar nk jumpa birthday girl dia ni..aceh..i miss you too sayang..pagi tu lepas Subuh dia gerak datang sini..alhamdulillah selamat sampai dan terus pergi ke JB jumpa abg dia sekali....

pergi tgk Hikayat Merong Mahawangsa jugak..sangat best cite tuh..ekceli before ni memang aku xtau langsung sejarah hikayat ni..after tgk movie ni,rase cam dpt satu knowledge bout sejarah lagenda zaman dahulu kala..naif kan kalu dapat org yang benci subjek Sejarah mcm aku ni..sape yg x tengok lagi,pergi cepat2..sebab ni cite Melayu yang boleh dibanggakan..hehe..

dpt hadiah birthday dan juga kad yang sangat sweet..dan yang special encik hubby suruh aku simpankan gambar dia tym kecik2 dulu..gambar tu paling dia sayang..aku suke tgk pic dia..comel sangat..mesti anak kami nanti comel mcm dia jugak kan..hehe..berangan!..oke bai..