INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, June 27, 2011

:: two is better than one ::



pagi tadi pukul 10 my future MIL kol,ajak keluar minum sama-sama.mcm biasa yg tukang bawak kereta adalah aku.hehe..pergi makan nasi dagang kat Kuala Ibai.nyot nyot.biasa la sembang sakan ng future.last sekali terkeluar soalan cepu cemas.ni bukan aku yg tanya.soklan dr mysayang.soalan yg berbaur ehem-ehem.aku expect my future MIL takkan bagi jawapan sebegitu..ni la antara bunyinya jawapan tersebut

"BOLEH JE.HARI NI TERUS PON BOLEH PERGI MASUK MINTAK"

maaf yer..ter'caps lock' pula jawapan tersebut.disebabkan terlalu eksaited aku makan kuih pon tak habes.kenapa yek future aku ni terlalu baik?kadang2 aku nampak dia sayang aku lebih dr my sayang.apakah itu tandanya kepingin anak perempuan?haha...tp blom discuss betol2 lagi antara kedua belah pihak.hopefully dpt buat majlis dlm masa terdekat.buat benda baik x elok bertangguh-tangguh.ye dak? eiii..gementar sakan aku ni.tekan huruf A pon jadi huruf O..tekan H pon jadi F....lantaklah...sememangnya aku gabra bagai esok je nk jd raja berhari-hari..

pray for our relation k.!..

p/s : nape ek aku makan asek tak kenyang..adekah kesan infrared?!..ngeeeee