INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, December 27, 2009

:: oliday ku bersama najmi ::











entry ni da lame ak nk post..tp asek bz berdingdong..aha..ni bru ade mase nk post...




pic2 ni tym coti sem rituh...dia bwaku ke sunway lagun..tersangatlah conok+sonok+syonok x terkira i tell u..hajatnye nk men ice skating..tp berskating atas roller koster...haha..takot shiot..sumpah..aku x nk naek lg.bordobar den..tp bebyboy ku wt muke slumber..tp ble tym vrooom...aiyakk!!!!!!dh ku dengar sore jeritan batinnye...haha..lawak.tp cam best jerk kan lau bersama ensan terchenta bersyonok2..ye la kene balance la tym belaja & berdua2 an ng dia..ekeke..pastu naek cawan ape ntah..yg posing2 tuh..mau mabuk aku..dh jd sewel..pening aku..so trshangat lah shuwit ari tuh..thanks my dear coz melayan kehendakku bermain itu ini..nge~~~:-)