INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, December 27, 2009

<>

sori everybody..lame gile aku tinggalkan blog ni..rindu sesangat,,,I miSyu ..muah!muah!..peLuk ketat2 samE blog inih...huhu
bkn sengaja ku meninggalkanmu wahai blog tesayam..tp ku ade tanggungjawab...adeH..haha
ku shangat bz...bz ngAn final exam rituh..projek lg..bertimbun2..Xlarat i gtau Same u wahai blog tesayAm..harap mu mengerti..pastu cuti sem ku fly ke sabah...jgn jeles wahai blog..ak de tugas d sana..+p oliday sekali..haha...ni da mashuk tahun 3 sem2..yihaa..bEst..x sabar nk abeskan 1tahun lg..wee~~..pastu wahai blogku ku akan menhabeskan zmn ku bersama kamo~~~(ku nak kaWEn..)..jgn sedey2 k...make sure ak grade bachelor degree of electrical engineering with honours bersama tunang tershayam..muahahaha.hope sem ni ak berjiwa kental lg menghadap buku yg agak hampeh..ng lecturer yg potpet2..atas dorongan org sekeliling,fameli & najmi tershayam..ku tetap tabah..ngee~

<<>>