INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, September 11, 2009

mr lablab dlm kesusahan

tit...tit....masuk msg lam hp ku pas berbuke..

"B..abg da nk masuk keje ni,wat ot"

"oke...take care sayang..."

camtu la tym2 pas berbuke...beby boy salu wt ot..(menambah sumber kewangan kami)..hoho..

pastu lebey kurang 20 mnt after dat..aku terime kol

"B...abg xcdent!!"

"whut?u xcdent?kt mane?dgn ape?camne ng u bang?"

...saat tu nk nanges pown ade...but

hati aku lam mse yg same lega gak coz die still ley ckp lg ng aku..Oh my God...

selamatkan Mr Lablab ku ini..

"nti i kol u balek sayang...i nk pitam"...

..Ya Allah..hati aku menggelabah gile..sape x shayunk same pakwe beb..nak2 da dekat

nk raye cenggini cenggitu...

after dia p hospital...dia pown kol...

"B...abg xcdent ng hanjeng"

"hah?hanjeng????"
..lam banyak2 binatang lam dunia nei hanjeng gak u g langgar...

langgar la ruse ke..gajah ke..leh gak aku wt salai...mkn tym raye..

"huhu..knape u langgar anjing sayang.."

"gelap B...abg x nampak..hanjeng tu tetibe lintas...sumpah B abg x rempit bwk laju..
"

oke2..isk...jahat btul hanjeng tu kan..bantai ng bedil baru tau!!dia xtau ke da nk

raye ni??aku pown wt 3G

"oh my God dear...knape ng dagu u..tangan u..kaki u.."

huhu..cian beby boy aku..ciap kene jahit kt dagu..(sememangnye dh ader jahitan kt

stu..tp mengaburi mate owg ng seciput janggut yang shomel)

"abg...doc jahit pakai pe ek??mesin jahit ek?or mesin kelim??"

"hahahaha,u ni B..pakai jarum la...jgn la wt lawak..abg sakit dagu ni"

ekeke..saje je wt2 tanye..proceed..

"xpe bang..B doakan u cpt sembuh tau..siket je tu" (dlm hati agak banyak gk lew)...lau

u camne sekalipon i tetp syang u lebey tau..igt tu"

wawawa...da mula ayat2 jiwang aku..btol...sumaph..x tipu ah..

"thanks B..i appreciated u sayang.."

wah kembang berbunge hati aku..lebey tharu tym xcdent tu dia pakai baju aku bg...

tp da terkoyak siket..(sedey...)

"i'm so soowwy B..baju paling i sayang da terkoyak"

"nebemineee..x kesah..janji u selamat"

i hope u cpt shembuuuh ye dear...B x kesah u sakit ke...cacat ke...luke ctu luke

cni..i tetap ng u...

I LOVE U STRONG