INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, July 17, 2011

:: demam shopping ::

selama 4 hari aku berada di KLumpur ni aku rasa masa rehat aku adalah pada waktu tidor sahaja..seriusly keje aku adalah berjalan,berjalan dan terus berjalan..sampai da naik crem kaki aku nih..oke hari jumaat aku xde ke mana-mana ..melainkan makan dan tidor sahaja..hari Sabutu pagi aku pergi ke Ikea,The Curve dan Ikano..nah hamek kau sekaligus..ngeri je dengar padahal tiga-tiga ni duk dlm 1 building sahaja..main pusing-pusing mcm tu je lah..actually aku beli barang-barang rumah yg kecik2 sahaja kat Ikea..xde la nk beli sampai katil sebijik,almari seketul..tp pd masa tu memg sale gile2..bayangkan kerusi(aku panggil tong sampah je) RM3.90..haha..aku beli bukan utk buat kerusi tp aku nk tadah sampah..eheh!..then lunch nasi ayam penyet..after dat mysayang pon pick up me..then kitorg berpecah..aku ikut mysayang pergi ke Sunway Piramid..ahah! hajatnya nk window shopping je coz igt hari Ahad tuh nk pulun shpping satu hari..tp mysayang belanja handbag Guess sebijik..pengsan**** ... memg bila masuk butik Guess tuh aku dh tarik handbag tuh..lagipon ade satu je kot..harga RM500++.. oke la tuh,terus grab...yippi..thank you sayang! love u so much

ingat nk terus cari stilleto...kt ALDO pon ada sale..tp aku x berkenan..sume heel yg make to hell..aku xnak pakai heel lagi..aku sakit kaki noks..aku nk cr yg flat2 sahaja..tp xde..uhuks..aku yg cari kasut tp yg beli nya mysayang..dia grab seekor buaya..Lacoste. dia bukan beli nk buat raya pon..saje suke2 nk pakai..pusing2 then pergi dinner then terus dia hantar aku balik..

for the 2nd day means semalam..pukul 7 dia dh mencacak depan umah ..kitorg pergi ke Pasar Karat kat stadium Shah Alam..i dun now la..ade yg panggil tu Pasar Kabut..pergi makan nasik lemak je kat sana..then terus pergi ke Jalan Masjid India..aku nk cr tudung..seriously kat sini memg mencabar ketahanan mental dan fizikal..manusia sesak weh..tuh belum bulan puasa lagi.memg rambang mata la wei kat sini..masa ni aku kesian giler tgk mysayang..dengan peluh2..biasanya org lelaki memg xkan suka la pergi tempat2 mcm nih..sbb ni memang syorga shopping utk wanita-wanita aje..yg kelakarnya bila masuk Jakel mysayang ni dh tahu ape -ape je jenis kain...aku tanya sape yg ajar..dia ckp B la yg ajar..haha..rupa-rupanya bile hari2 aku duk cite ni kain jenis yg tu yg ni,dia bukan jenis yg dengor je pastu kuar asap..haha..pastu masuk butik pakaian perempuan..ada la style jubah moden..cntik giloks..mysayang terus suruh aku ambil je jubah moden tu sbb dia berkenan sgt..dh di mata dia nampak oke,aku terus grab la..rege pon boleh tahan la..thanks my sayang..aku pusing2 cari tudung utk raya sekali..aku cadangkan korang yg still xde anak2 tu mai la shopping kat sini..tp sebelum dtg tu pastikan pakai selipar jepun je,pastu pakai baju serap peluh then bawak duit yg mencukupi..ahaks......

after dat kitorg ke Suria KLCC..tp sedihnya aku still xdpt cari kasut comel aku tuh..nape la semua nye x berkenan..last2 mysayang bagi duit then dia ckp beli la ape2 yg aku nk..utk aksesori ke ape..aku berpecah..sebab aku x larat nk ikut dia masuk butik satu2..dia memg cerewet okey...baju nk cr size S tu memang susah..Replay,A|X,Guess,G2000,Zara apekejadah segala jenis butik pakaian semua xde jenis dia berkenan..ape da punya laki..! haha...aku pon terus cr barang yg aku nak..aku terbeli seluar jeans sehelai..terbeli hokey..haha...sebab xde la serba salah sgt xbeli pape kan...tp kan aku teringin nk ade beg Gucci sato..haha..gile berangan!

oke la next updated picca la..hari ni demam! sakit urat..malam nti flight balik Terengganu.esok masuk keje..lusa coti lagi..tulat keje..pastu jumaat sabtu cuti lagih...ehehe..suke <3