INTR0 B0UT ME

My Photo
mizz ghah
i am 24 years old girl whom very much love bout myself, my family and really appreciate all the moments of my life..n0t worry bout t0morrow..s0meone who likes the freed0m,beauty and education..Alhamdulillah, i graduated as a Bachelors Degree in Electrical Engineering with Honours.if i have extended life and if there's a chance, i want to continue my study at a higher level..Insyallah..sumtimes im a emotional pers0n..ermmm...whats0ever..owh well..this is my life, When Heart's Say is my blog..;-)
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, June 11, 2010

:: kesah budak syaitoonnirojim ::


sekarang aku berada di bumi kolumpo..setelah penat drive seorang diri memandangkan yg lain juz menjadi peneman setia jer..haha..letih wey..drive dr Kuala Terengganu ke Kuala Lumpur tanpa ada pengganti separuh masa pertama mahupon masa kedua serta masa kecemasan..rase mau tercabut tulang temulang..tetiba rase punggung mcm dh segiempat mungkin akibat duduk terlalu lama lam kete..alhamdulillah jalan x berapa nk jem memandangkan sampai kt cni org lom lagi balik keje..tp bile masuk kolumpo al maklumlah aku x berapa handal serta arif ng jalan-jalan kat sni..tambah-tambah lagi nk ke Subang ni..masuk jalan tu masuk lorong ni akhirnye jumpe..hehe=)..bila masuk jalan very da bizi di kota metropolitan ni aku otomatik kene paham situasi di sini..xleh bwk slow2..nti kene sodok dr belakang..jd kene tukar gaya pengguna di kolumpo ni..buat ala-ala berani dan makesure kaki selalu di brek supaya x tercium bontot kete depan...

mari saje bwk adk dan mak aku jenjalan..hajatnye nk ke Bukit Gambang Water Park je tp rase lagi seronok lau pergi ramai-ramai ng sanak-saudara..pastu tuka plan nk tgk muvi budok syaitonn kt kuantan jer..tp alang-alang dh ke kuantan terus je terlajak ke kolumpo..hehe..dh terlajok nk buat camano kan..ngeh3..hari ni plan tgk wayang..siap2 check kt tenet showtime..snang sket..juz g tgk kt The Curve jer..nk g One Utama mcm complicated sket..lau cni senang je park kete kt Ikea jer..setelah berjaya berhempas pulas akhirnye impian tgk lagenda budak syaitonnirojim tercapai..ng mom aku sekali tgk..setelah berkurun mom aku x tgk wayang..ye la after kawen ng abah aku dulu zaman nk berjoli dh tamat..lagipon cinema kt ganu akhrnye ditutup masa zaman pemerintahan PAS..so xde maknanye nk rase nikmat tgk wayang kt Tganu ni..
 


sedih woo tgk muvi ni..tp xpe sedih2 pon lau nanges bukannye org nampok..kan gelap..tp tersentuh..sempat aku jeling2 kt mom aku kot2 dh terkeluar airmata..tp kompem la kan..mom aku tu pantang cite sedih,dia terlebih2 nanges dr pelakon..hahak..tp terbayang lau aku jadi si Ayu tu..terseksa wei hidup..tp msti r bahagia bile Kashah nk ke aku...wawawahhh..rase cam jatuh cinta jap tgk Farid Kamil..bebyboy suh aku feeling yg Kashah tu ialah dia..wahhhh! bahagia kejap ase..romantik gile tp scene yg sedih2 tu memg aku saje2 wt beku jep hati ni..lam hati rase cam nk nanges jer..uwaaa..totally memg best la sbb muvi ni wt aku feeling abes..x sabo tgu budok syaitonn part 2..kompem aku wajib sunat nk g tgk lagi..kalu Farid Kamil still jd hero la....balik2 umah jer dh Maghrib..x sempat layan cite fevret aku dan juga Dimas aku..lau x jatuh cinta kali kedua r plop..ops! sori sayangku Najmie..saya wt lolap jer..haha..! 
 
mlm ni layan bola jap..walopon x bape nk minat tp tetap gagahi bio minat sbb aku kene layan bola ni..nti leh la gaduh2 manja ng bebyboy sape menang sape kalah..hoho sanggup ! tibe2 rase jatuh cinta sekali lagi..bukan jatuh cinta pada jejaka kulit hitam dan berpunggung beso tp jatuh cinta nk wt rambut mcm Africa..jalin halus2..guane la ye buat..dop mandi patbelas tahun gamoknye..dan juga jatuh cinta nk wt tarian africa selepas berjaya sumbat gol..oh mlm ni kene praktis..tp hakikatnye aku terpaksa sokong Italy,,terpaksa okeh..i ripit...terpaksa!! sbb aku kene ikut kata laki aku..lau dop tdo luo umah la jawabnyer..haha...meroyan i!..nk tdo..esok mau jalan2 cr pasal lagi..mau shopim..mau makan sate Kajang..yuhu..mak suke!

MizzGhah