wah3...beby boy ku dtg batu pahat...syoknyer x terkire
ye la 1st tym sambut ramadhan same2..
tu pown setelah aku majok..tarik muncung..
akhirnye dia dtg gak..
cian lol..penat..
"dalim..i knoe u penat..jauh lak tu but i windu sesangat tau"
dia sampai pagi ahad 30hb di larkin terus nek bus ke batu pahat..
ye la..tym tu aku kene amek test digit esok nyer...
tp nk jumpe nyer pasal...i x kireeeee!!!
kitaorg g tgk wayang..cite 'orphan'
best..menggerikan...
cite 'i love u beby boy' eh silap..'i love u bethcooper'
agak lucu...& sedikit lucah..hehe
pastu kitaorag berbukak same2
thanks my dear,i rili2 appreciated....
Dh lewat malam ke St Rosyam Mart
-
Smlm pi beli brg2 kt St Rosyam Mart...nk masak menu raya kt gombak nanti
aku ingat mlmni baru nk bli tp husband ckp risau stock kambing abis
yela k...
1 hour ago

